تولید فصل هفتم سریال Arrow به پایان رسید

12 April 2019 - 13:30

استفن آمل (Stephen Amell) بازیگر سریال Arrow «ارو» در حساب توئیتر خودش اعلام کرد تولید فصل هفتم این سریال به پایان رسیده است. اپیزود پایانی فصل هفتم با عنوان «تو این شهر را نجات داده‌ای» قرار است ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) پخش شود. ماه گذشته اعلام شد فصل هشتم آخرین فصل سریال Arrow خواهد بود و همچنین امیلی بت ریکاردز (Emily Bett Rickards) در فصل هفتم از این سریال جدا خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

الیور کویین در مخفی نگه داشتن هویت خودش تلاش‌های زیادی کرد، اما در قسمت پایانی فصل ششم مجبور شد هویت خودش به عنوان گرین ارو را برای تمام دنیا فاش کند. حالا الیور با مجرمان زیادی که آن‌ها را به زندان فرستاده روبرو خواهد شد، چون خود او هم حالا در زندان فوق‌امنیتی اسلب‌ساید زندانی شده است. وقتی دشمنی جدید خودش را به عنوان گرین ارو معرفی می‌کند، الیور با چالش جدیدی روبرو شده و باید از هویت خودش دفاع کند یا همه چیز را از دست بدهد.

در سریال Arrow استفن آمل در نقش الیور کویین/ارو، دیوید رمزی (David Ramsey) در نقش جان دیگل و امیلی بت ریکاردز در نقش فلیسیتی اسموک حضور دارند. کولتون هینز (Colton Haynes) پس از غیبتی طولانی در سریال در فصل جدید دوباره حضور خواهد داشت.

سریال Arrow براساس کامیک‌های دی‌سی توسط گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، وندی مریکل (Wendy Mericle) و سارا شکتر (Sarah Schechter) تهیه می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.