تریلر انیمیشن The Secret Lift of Pets 2 برای روز جهانی حیوانات خانگی منتشر شده است!

12 April 2019 - 23:30

Illumination Entertainment و Universal Pictures تریلر رسمی انیمیشن The Secret Life of Pets 2 « رازهای زندگی حیوانات خانگی» را منتشر کرده‌اند. شما می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

قسمت جدید این انیمیشن به بررسی زندگی عاطفی حیوانات، پیوند عمیق میان آنها و همچنین خانواده‌هایشان که آنها بسیار دوستشان دارند، می‌پردازد و جواب این سوال را که وقتی شما خانه نیستید، حیواناتتان دقیقا چه کار می‌کنند، را به وضوح پاسخ می‌دهد.

تریر مکس (Terrier Max) که پتون اسوالت (Patton Oswalt) او را صداپیشگی می‌کند، با برخی از تغییراتی که در زندگی‌اش بوجود آمده است دست و پنجه نرم می‌کند. صاحب او که الی کمپر (Ellie Kemper) نقشش را بازی می‌کند، به تازگی ازدواج کرده است و یک بچه‌ی کوچک دارد که نامش لیام (Liam) است. مکس از این بچه که تیک عصبی دارد محافظت می‌کند. در یک سفر خانوادگی به مزرعه، مکس و مات دوک (mutt Duke) که اریک استون استریت (Eric Stonestreet) وظیفه‌ی صداپیشگی او را بر عهده دارد، به یک گله‌ی گاو، روباه‌های شرور و بوقلمون‌های وحشتناک برخورد می‌کنند که تمام این‌ها باعث عصبی شدن مکس می‌شوند، که خوشبختانه مکس توسط سگ پیر و کهنه‌کار مزرعه یعنی روستر (Rooster) که هریسون فورد (Harrison Ford) او را صداپیشگی می‌کند، راهنمایی می‌شود. روستر، مکس را به آرامش دعوت می‌کند، تا آلفای درونی خودش را پیدا کند، و آرامش بیشتری به لیام بدهد.

در همین حال، سگ پشمالوی شجاعی به‌نام گیجت (Gidget) که جنی اسلیت (Jenny Slate) او را صداپیشگی می‌کند، سعی می‌کند که اسباب بازی مورد علاقه‌ی مکس را از یک آپارتمان پر از گربه، به همراه دوست گربه‌ایش یعنی خول (Chloe) که لیک بل (Lake Bell) صداپیشه‌ی آن است، نجات دهد.

و سگ دیوانه اما بامزه‌ای به‌نام اسنوبال (Snowball) که کوین هارت (Kevin Hart) صداپیشه‌ی آن است، در این خیال است که چون صاحبش مولی (Molly)، لباس خواب ابر قهرمانان را به تن او کرده است، او یک قهرمان واقعی است. اما زمانی که دیزی (Daisy) با صداپیشگی تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) در یک ماموریت خطرناک از او درخواست کمک می‌کند، باید شجاعت خود را برای ابر قهرمانی که وانمود می‌کند، نشان دهد.

The Secret Life of Pets 2 قرار است توسط Illumination founder و CEO از کریس ملدانری (Chris Meledandri) به همراه دستیار قدیمی‌اش جانت هیلی (Janet Healy) تهیه گردد. تیم رویایی که در پشت صحنه انیمیشن‌های جذابی مانند Dr. Seuss’ The Grinch، «من شگفت انگیز» the Despicable Me و فرانچایز Minions «مینیون‌ها» بوده‌اند. این انمیشین توسط نویسنده‌ی قبلی‌اش برایان لینچ (Brian Lynch) و همچنین کارگردان قبلی‌اش یعنی کریس رنو (Chris Renaud)، نویسندگی و کارگردانی خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.