یونیورسال تاریخ جدید اکران دنباله‌های Sing و The Croods را اعلام کرد

13 April 2019 - 11:30

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که استودیو یونیورسال تاریخ‌های اکران دنباله‌های جدید دو انیمیشن Sing و The Croods را تغییر داده و کمدی موزیکال Sing سال ۲۰۲۱ و ماجراجویی غارنشین The Croods کریسمس ۲۰۲۰ اکران می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن Sing با صدای متیو مک‌کانوگی (Matthew McConaughey)، ریس ویثرسپون (Reese Witherspoon)، سیث مک‌فارلین (Seth MacFarlane)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، جان سی. ریلی (John C. Reilly)، تارون اگرتون (Taron Egerton) و توری کلی (Tori Kelly) به فروش جهانی ۴۲۹.۸ میلیون دلار دست یافت. این فیلم که دنیایی شبیه دنیای ما اما پر از حیوان را نشان می‌دهد درباره باستر مون، کوآلایی که در تئاتر بزرگی ساکن بوده است که روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند. باستر فرد خوش بینی است که عاشق تئاتر بیشتر از هر چیز دیگری است و تمام تلاشش را برای نگه داشتن آن می‌کند. او در مواجه با خواست انسان برای نابودی این تئاتر، شانس آخرش برای بازسازی و بدست آوردن آن را با برگزاری بزرگترین رقابت خوانندگی امتحان می‌کند.
قرار بود این دنباله کریسمس ۲۰۲۰ اکران شود و حالا اعلام شده که ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ روی پرده نقره‌ای می‌رود.

در سال ۲۰۱۳، دنیا با اولین خانواده عصر ما قبل تاریخ، The Croods، آشنا شد. این کمدی نامزد اسکار درباره خانواده‌ای است که با دنیای در حال تغییرشان درگیر هستند و ما را یاد اهمیت خانواده می‌اندازند.

در سال ۲۰۲۱ کمپانی DreamWorks Animation شما را به دیدن ماجراجویی جدیدی در The Croods 2 با برگشت ستارگانی همچون نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، اما استون (Emma Stone)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، کاترین کینر (Catherine Keener)، کلوریس لیچمن (Cloris Leachman) و کلارک دوک (Clark Duke) دعوت می‌کند. لزلی من (Leslie Mann) در نقش بزرگترین خطر برای این خانواده، به صداپیشگان این پروژه پیوسته است.

ساخت این فیلم پروسه بسیار طولانی داشته و تولید آن دو سال پیش شروع شد اما اکران آن بطور مکرر به تعویق افتاد تا اینکه نوامبر ۲۰۱۶ اعلام شد ساخت آن کنسل شده است.

وقتی یونیورسال استودیو انیمیشن را بدست آورد، این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ اعلام شد. قرار بود ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ این انیمیشن اکران گردد که حالا به ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ تغییر یافته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.