دن اوینگ به بازیگران Monster Problems پیوست

13 April 2019 - 13:00

طبق گزارش سایت خبری Collider، دن اوینگ (Dan Ewing) بازیگر استرالیایی فیلم‌های Beast No More و Occupation برای بازی در فیلم جدید Monster Problems به دیلان اُبرین (Dylan O’Brien) پیوسته است. اوینگ نقش افسر پلیسی را بازی می‌کند که گونه انسانی عالی مانند ثور و Bear Grylls است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه اولین فیلم اوینگ در هالیوود خواهد بود. او برای بازی در سریال استرالیایی Home and Away شناخته شد که سلبریتی‌هایی همچون کریس همسورث (Chris Hemsworth)، نوامی واتس (Noami Watts)، آیلا فیشر (Isla Fisher) و هیث لجر (Heath Ledger) را به هالیوود معرفی کرد.

فیلم Monster Problems را مایکل متیوز (Michael Matthews) با تهیه‌کنندگی شان لوی (Shawn Levy) کارگردانی می‌کند. این پروژه داستانی درباره سفر مرد جوانی است که در دنیای پُست آخر الزمان زندگی می‌کند که توسط هیولاها اداره می‌شود.

این فیلم لحن Bad Max و Zombieland را دارد. مایکل روکر (Michael Rooker)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و آریانا گرین‌بلات (Arianna Greenblatt) بازیگران این فیلم هستند. روکر نقش شکارچی ماهری به نام کلاید را بازی می‌کند که راهنمای جول دانسون (با بازی اُبرین) برای زنده ماندن از آخرالزمان هیولاها است.

برایان دافیلد (Brian Duffield) نویسنده‌ی Jane Got a Gun این فیلم را می‌نویسد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.