باکس‌آفیس هفتگی: صدرنشینی Shazam! برای دومین هفته متوالی

15 April 2019 - 13:00

بعد از گذشت چهار هفته از صدرنشینی فیلم‌های جدید، فیلم Shazam! برادران وارنر برای دومین هفته متوالی جایگاه خود را حفظ کرد و بالاتر از فیلم‌های جدید قرار گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Little استودیو یونیورسال، به پیشتازی خود ادامه داده و بالاتر از فیلم Hellboy لاینزگیت و سامیت قرار گرفته که جدا از مشکلات عدیده‌ای که در طول تولید داشت، با انتقادهای منفی زیادی قبل از اکران مواجه شد. فیلم اکران شده Missing Link نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و After نیز در حد خود ظاهر نشد.

صدرنشین باکس‌آفیس Shazam! است که در دومین هفته خود ۲۵.۱ میلیون دلار فروخت و این درحالی است که افت ۵۳ درصدی داشت و در مجموع به فروش داخلی ۹۵ میلیون دلار دست یافته است. این فیلم برای دومین هفته متوالی جایگاه نخست گیشه را از آن خود کرد، درحالیکه ۳۵.۹ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشت و در مجموع ۱۶۳.۹ میلیون دلار فروخته و میزان فروش کل آن به ۲۵۸.۸ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Little محصول استودیو یونیورسال پیشتاز فیلم‌های تازه اکران شده است و ۱۵.۵ میلیون دلار فروش داشته و رده دوم جدول را از آن خود کرده است.

این فیلم در روز افتتاحیه امتیاز +B از سینمااسکور دریافت کرده و در آخر هفته ۶۵ درصد از مخاطبین‌اش زن و ۵۶ درصد مرد ۲۵ ساله و بالاتر بوده‌اند. علاوه بر این، این فیلم برای ۴۳ درصد از آفریقا-آمریکایی‌ها اکران شد.

در بازار بین‌المللی، Little در ۱۱ کشور اکران شد و ۱.۹ میلیون دلار فروخت که بیشترین فروش آن مربوط به بریتانیا با ۷۵۱ هزار دلار بوده است. اکران‌های اصلی آن ۱۴ ژوئن در اسپانیا و سپس فرانسه (۱۹ ژوئن)، ایتالیا (۴ ژوئیه) و روسیه (۸ اوت) است.

فیلم Hellboy محصول Summit در اکران خود با مشکل مواجه شد و فقط ۱۲ میلیون دلار فروخت که کمتر از افتتاحیه معمول استودیو با ۱۷-۲۰ میلیون دلار است. این فیلم با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد درحالیکه در تولید خود نیز مشکلاتی داشت.

۵۶ درصد از مخاطبین این فیلم مرد و ۶۴ درصد زن ۲۵ سال و بالاتر بودند. علاقه‌مندان به سینما به این فیلم امتیاز C دادند.

هفته آینده شاهد اکران دو فیلم در روز چهارشنبه خواهیم بود: Breakthrough فاکس و مستند جدید دیزنی، Disneynature به نام Penguins هستیم. سپس روز جمعه کمپانی برادران وارنر فیلم The Curse of La LIorona را در بیش از ۳۴۰۰ سینما اکران می‌کند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.