فیلمبرداری Birds of Prey به پایان رسید؛ رونمایی از لوگوی احتمالی

16 April 2019 - 00:00

فیلمبرداری Birds of Prey «پرندگان شکاری» به پایان رسید. این فیلم اسپین‌آفی زنانه با حضور مارگو رابی (Margot Robbie) است که دوباره بازی در نقش هارلی کوئین را که قبلا در Suicide Squad «جوخه انتحار» بازی کرده بود برعهده دارد. او در این فیلم برای شکست دادن شرور داستان یعنی بلک ماسک با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) با چند قهرمان زن دیگر همکاری می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Birds of Prey یکی از پروژه‌های در حال توسعه‌ی دی‌سی (DC) بود، اما تمایل رابی برای ساخت این فیلم بیشتر از The Suicide Squad «جوخه انتحار ۲» و اسپین‌آف Joker/Harley Quinn «جوکر/هارلی کوئین» است که هنوز مشخص نیست ساخته خواهد شد یا خیر. رابی تهیه‌کنندگی Birds of Prey را برعهده دارد و در انتخاب کارگردان فیلم هم نقش داشته است. کریستینا هادسن (Christina Hodson) نویسنده‌ی فیلم Bumblebee «بامبلبی» فیلمنامه‌ی Birds of Prey را نوشته که در آن بازیگرانی از جمله جرنی اسمالت بل (Jurnee Smollett-Bell) در نقش قناری سیاه، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش هانترس، الا جی باسکو (Ella Jay Basco) در نقش کاساندرا کین/بتگرل، رُزی پرز (Rosie Perez) در نقش رنه مونتایا و کریس مسینا (Chris Messina) در نقش ویکتور زز حضور دارند.

خبر پایان فیلمبرداری این فیلم توسط حساب اینستاگرام کمپانی لاکی‌چپ اینترتینمنت منتشر شده که متعلق به رابی است. Birds of Prey فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) اکران خواهد شد و یکی از فیلم‌های جدید دی‌سی خواهد بود که در دنیایی مرتبط با یکدیگر قرار ندارند. استودیوی برادران وارنر به تازگی ساخت فیلم‌هایی ابرقهرمانی را آغاز کرده که به یکدیگر ارتباطی ندارند و در دنیای مرتبطی روایت نمی‌شوند. جدیدترین آن‌ها فیلم خانوادگی Shazam «شزم» بود، سپس فیلم درام Joker «جوکر» با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) را داریم، و پس از اکران Birds of Prey هم شاهد اکران فیلم موردانتظار Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» خواهیم بود.

فیلم Birds of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.