پیوستن سه بازیگر جدید به فیلم اقتباسی A Boy Called Christmas

16 April 2019 - 10:00

سه بازیگر جدید شامل کریستن ویگ (Kristen Wiig)،‌ سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و مگی اسمیت (Maggie Smith) به فیلم اقتباسی A Boy Called Christmas «پسری به نام کریسمس» محصول نتفلیکس از روی کتابی کودکانه نوشته‌ی مت هیگ (Matt Haig)‌ پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیم برودبنت (Jim Broadbent)، زویی کولتی (Zoe Colletti)، توبی جونز (Toby Jones)، میخیل هایسمان (Michiel Huisman)، هنری لافول (Henry Lawfull)، رون تمته (Rune Temte) و ایندیکا واتسون (Indica Watson) قبلا به این فیلم پیوسته بودند که هم‌اکنون در حال فیلمبرداری در جمهوری چک، اسلواکی و لندن است.

این فیلم داستان پسری ساده به نام نیکولاس را روایت می‌کند که برای پیدا کردن پدرش که قصد کشف کردن دهکده‌ی افسانه‌ای الف‌هلم را دارد ماجراجویی شگفت‌انگیزی را به سمت شمال برفی آغاز می‌کند. نیکولاس که گوزنی سرسخت به نام بلیتزن و موشی وفادار همراه خودش دارد، در داستانی که اثبات می‌کند هیچ چیز غیرممکن نیست با سرنوشت خودش روبرو می‌شود.

کارگردانی فیلم A Boy Called Christmas برعهده‌ی گیل کینان (Gil Kenan) است که فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری اُل پارکر (Ol Parker) نوشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.