رکوردشکنی قسمت اول فصل هشتم Game of Thrones با ۱۷.۴ میلیون بیننده

16 April 2019 - 17:00

شبکه HBO اعلام کرد قسمت اول فصل هشتم و پایانی سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» توسط ۱۷.۴ میلیون نفر مشاهده شد که یک رکورد برای این سریال به حساب می‌آید. قسمت پایانی فصل هفتم توسط ۱۶.۹ میلیون نفر مشاهده شده بود. در مقایسه با ۱۶.۱ میلیون نفری که قسمت ابتدایی فصل هفتم را تماشا کرده بودند، بینندگان قسمت ابتدایی فصل هشتم سریال حدود ۱ میلیون نفر افزایش یافته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همچنین سرویس استریم HBO NOW شاهد افزایشی ۵۰٪ در بینندگان نسبت به قسمت پایانی فصل هفتم و افزایشی ۹۷٪ در بینندگان نسبت به قسمت ابتدایی فصل هفتم بود. ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ پربیننده‌ترین شب سرویس استریم HBO بود.

قسمت اول فصل هشتم که در ساعت ۹ شب پخش شد، توسط ۱۱.۸ میلیون بیننده تماشا شد، که بیشتر از ۱۰.۱ میلیون نفری بود که قسمت ابتدایی فصل هفتم و کمی کمتر از ۱۲.۱ میلیون نفری بود که قسمت پایانی فصل هفتم را در اولین پخش تماشا کرده بودند. متوسط تعداد بینندگان فصل هفتم Game of Thrones حدود ۳۲.۸ میلیون نفر برای هر اپیزود بود.

در رسانه‌های اجتماعی، این اپیزود موردبحث قرارگرفته‌ترین اپیزود Game of Thrones بود که ۵ میلیون توئیت درباره‌ی آن منتشر شد و در طول آخرهفته ۱۱ میلیون بار به نام آن اشاره شد.

قسمت‌های جدید فصل هشتم و پایانی Game of Thrones دوشنبه هر هفته پخش خواهند شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.