خریداری حق انتشار فیلم ترسناکی به تهیه‌کنندگی سم ریمی توسط اسکرین‌جمز

16 April 2019 - 17:30

کمپانی اسکرین‌جمز حق انتشار فیلم ترسناک بدون نامی به تهیه‌کنندگی سم ریمی (Sam Raimi) و نویسندگی بلیر باتلر (Blair Butler) را خریداری کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امیل گلداستون (Emile Gladstone) تهیه‌کننده‌ی فیلم ترسناک The Curse of La Llorona «طلسم لایورونا» تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار سم ریمی و رابرت تپرت (Robert Tapert) برعهده دارد. ریمی و تپرت قبلا فیلم‌های ترسناک Don’t Breathe «نفس نکش»، Drag Me to Hell «مرا به جهنم ببر» و Evil Dead «مرده شریر» را تهیه کرده بودند.

هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم بدون نام منتشر نشده، اما یک فیلم ماورایی مهیج خواهد بود که داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به یک مراسم عروسی در کشوری دیگر می‌رود اما از وحشت‌هایی که در انتظارش هستند اطلاعی ندارد.

باتلر یکی از معدود نویسندگان زن در ژانر وحشت است که به تازگی نویسندگی فیلم‌های Hell Fest «جشنواره جهنمی» و Polaroid «پولاروید» را برعهده داشته است.

باتلر هم‌اکنون در حال کار روی فیلم The Steps «گام‌ها» با همکاری کمپانی بد روبات است که داستان متفاوتی در زیرژانر تسخیرشدن انسان توسط ارواح توصیف شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.