فیلم Hustlers با بازی جنیفر لوپز در فصل پاییز منتشر می‌شود

16 April 2019 - 22:30

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) روز دوشنبه در اینستاگرام تاریخ پخش فیلم Hustlers (کلاهبرداران)، محصول کمپانی STX Entertainment، را ۱۳ سپتامبر اعلام کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

لوپز در این فیلم با کاردی بی (Cardi B)، کک پالمر (Keke Palmer)، و کانستانس ویو (Constance Wu) هم‌بازی خواهد بود.

فیلم Hustlers اقتباسی از مقاله “The Hustlers at Scores” از مجله نیویورک می‌باشد، که داستان کارمندان سابق یک کلوپ رقص را روایت می‌کند که نقشه می‌کشند تا از مشتریان پولدارشان در وال استریت (بازار بورس آمریکا) ده‌ها هزار دلار دزدی کنند.

لورن اسکافاریا (Lorene Scafaria) این فیلم را کارگردانی می‌کند، و فیلم‌نامه را نیز بر اساس مقاله‌ مذکور که به قلم جسیکا پرسلر (Jessica Pressler) در سال ۲۰۱۵ چاپ شد، نوشته است. لوپز نقش یک رقصنده سابق و همین‌طور سردسته گروهی از زنان بلندپرواز را بازی می‌کند که می‌خواهند به سهم خود برسند.

فیلم‌نامه‌ای که اسکافاریا نوشته است در اواخر دهه ۲۰۰۰ در ‌شهر نیویورک به دنبال بحران اقتصادی رخ می‌دهد، و به بررسی خسارتی می‌پردازد که به معیشت رقصنده هایی که به مشتریان دائمی شان در وال استریت متکی بودند، وارد شد.

لوپز اخیرا در فیلم‌های سینمایی متعددی از قبیل The Boy Next Door (پسر همسایه)، Monster-in-Law (مادرشوهر هیولا)، و The Wedding Planner (طراح مراسم ازدواج) نقش‌آفرینی کرده است.

او هم‌چنین تهیه‌کننده یک مسابقه رقص تلویزیونی تحت عنوان World of Dance (دنیای رقص) است که داوری مسابقه را هم خودش بر عهده دارد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.