کوین اسمیت مدت زمان فیلم Jay And Silent Bob Reboot را اعلام کرد

16 April 2019 - 21:00

فیلمبرداری فیلم Jay And Silent Bob Reboot «ریبوت جی و باب ساکت» ماه گذشته به پایان رسید و حالا کوین اسمیت (Kevin Smith) کارگردان این فیلم اعلام کرده نسخه‌ی اولیه‌ی فیلم آماده شده است. با توجه به توئیتی توسط اسمیت، نسخه‌ی اولیه‌ی فیلم مدت زمانی کمتر از ۲ ساعت خواهد داشت. در واقع این نسخه از فیلم ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه است، که تقریبا ۹ دقیقه بیشتر از زمانی است که موردنظر اسمیت بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسمیت در این باره توئیت کرده است:

امروز ساعت ۴:۱۵ من اولین نسخه از این ماجراجویی عجیب را تکمیل کردم. زمان فعلی فیلم ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه است، اما من قصد دارم آن را به مدت زمان فیلم Jay And Silent Bob Strike back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند» یعنی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه برسانم. حالا زمان انتخاب‌های دشوار فرا رسیده است…

اگر طرفدار اسمیت باشید یا او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، می‌دانید که او یک فیلمساز احساساتی است، پس تطابق زمان این دو فیلم با هم کاملا قابل درک است. او همچنین در ویدیویی که زمان پایان فیلمبرداری به اشتراک گذاشت گفته است که این فیلم چقدر برای او مهم بوده است:

ما خیلی وقت پیش جرسی را ترک کردیم، البته قلبا آنجا را ترک نکردیم، اما از نظر فیزیکی آنجا را ترک کردیم و به جای خیلی دوری رفتیم. اگر جیسون میوس (Jason Mewes) را ملاقات نمی‌کردم احتمالا هرگز به این مکان‌ها نمی‌رفتم.

میوس در ادامه گفته:

من خیلی بلد نیستم جلوی دوربین حرف‌های احساسی بزنم. فیلمبرداری Jay And Silent Bob Reboot به پایان رسید، و من عاشق کوین هستم و او را می‌بوسم.

فیلم Jay And Silent Bob Reboot اواخر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.