بازیگران جدیدی به فیلم Let Him Go پیوستند

16 April 2019 - 21:30

لزلی منویل (Lesley Manville) نامزد اسکار و بازیگر فیلم Kong: Skull Island، ویل بریتین (Will Brittain)، کایلی کارتر (Kayli Carter) نامزد اسکار فیلم Indie Spirit و جفری دوناوان (Jeffrey Donovan) بازیگر Burn Notice به بازیگران فیلم Let Him Go، فیلم مهیج توماس بزوچا (Thomas Bezucha) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کوین کاستنر (Kevin Costner) و دیان لین (Diane Lane) در این فیلم بازی می‌کنند که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته لری واتسون (Larry Watson) است که در Calgary فیلم‌برداری می‌شود.

بزوچا فیلم‌نامه کار را نوشته که درباره افسر پلیسی به نام جورج بلکلج و همسرش، مارگارت، است که برای نجات نوه پسری‌شان از دست خانواده خطرناک Weboy که در داکوتا زندگی می‌کنند، مونتانا را ترک می‌نمایند. آن‌ها وقتی متوجه می‌شوند خانواده Weboy نمی‌خواهد بچه را پس دهند، چاره‌ای جز جنگیدن برای خانواده‌شان ندارند.

منویل نقش بلانچ ویبوی را بازی می‌کند، مادر خانواده تبهکاری که بریتین و دوناوان نقش پسرانش را بازی می‌کنند. کارتر در نقش لورنا، عروس کاستنر و لین، ایفای نقش می‌کند.

پولا مازور (Paula Mazur) و میچل کاپلن (Mitchell Kaplan) از کمپانی The Mazur Kaplan این فیلم را در کنار بزوچا تولید می‌کنند. کیمی آرمسترانگ استین (Kimi Armstrong Stein)، جفری لامپرت (Jeffrey Lampert)، کاستنر و Rod Lake تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

کمپانی Focus و Universal Pictures International توزیع جهانی فیلم را برعهده دارند. جاش مک‌لالین (Josh McLaughlin) مدیر کمپانی Focus این فیلم را می‌سازد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.