Doctor Who و اسپین‌آف Class در کامیک کان نیویورک حاضر خواهندبود

26 September 2016 - 21:00

سریال Doctor Who شاید امسال فصل جدید نداشته باشد ولی هنوز هم می‌توانیم به برنامه ویژه ساخته‌شده برای کریسمس قبل از شروع فصل جدید در بهار ۲۰۱۷ امید داشته‌باشیم. این موضوع نیز از قبل تایید شده‌است که همراه جدید دکتر، بیل، با بازی بازیگر تازه‌وارد به مجموعه، پرل مکی (Pearl Mackie) در برنامه کریسمس امسال معرفی نخواهد شد. در عوض، او به عنوان دستیار جدید دکتر در فصل دهم حضور خواهد داشت. همچنین این موضوع تایید شده‌است که شخصیت ناردُل (Nardole) با بازی مت لوکاس (Matt Lucas) به سریال باز خواهد گشت و این بار نقشی مهم‌تر در روند داستان خواهد داشت ولی معلوم نشده‌است که چند قسمت در فصل جدید حضور خواهد داشت. همچنین وقتی فصل دهم به اتمام خود نزدیک شود، سازنده سریال استیون موفات (Steven Moffat) جای خود را به کریس چیبنال (Chris Chibnall) خواهد داد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به علت عدم پخش فصل جدید برای جلب توجه به برنامه ویژه کریسمس، و همچنین انتشار اسپین‌آف جدید Doctor Who به نام Class، شبکه BBC America برای اولین بار، از حضور پنل مخصوص Doctor Who در مراسم کامیک کان مخصوص نیویورک در ۷ اکتبر خبر داد. در این پنل، خود دکتر هو، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi)، به همراه لوکاس و مکی که اولین حضور او در پنل خواهد بود، حضور خواهند داشت.  موفات نیز در این جمع حاضر است، به همراه تهیه‌کننده اجرایی برایان مینچین (Brian Minchin). همچنین برای طرفداران حاضر در پنل، اولین ویدیوی اختصاصی از برنامه ویژه کریسمس به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در ادامه، بازیگران و عوامل اسپین‌آف پیش روی Class نیز حاضر خواهند بود. ستارگان سریال، گرگ آوستین (Greg Austin)، فیدی السید (Fady Elsayed)، سوفی هاپکینز (Sophie Hopkins) و ویوین اوپارا (Vivian Oparah) به همراه سازنده سریال پاتریک نس (Patrick Ness) و تهیه کننده اجرایی برایان مینچین در این جمع خواهند بود. این پنل نیز مانند پنل دکتر هو ویدیویی جدید و اختصاصی از این سریال (که در بهار آینده به همراه فصل جدید Doctor Who به نمایش در می‌آید) را برای طرفداران به نمایش خواهند گذاشت.

اسپین‌آف Class همچنین کاترین کلی (Katherine Kelly) را در نقش Miss Quill دارد و داستان آن در مدرسه Coal Hill جریان خواهد داشت، جایی که چندین بار در گذشته دکتر هو به نمایش درآمده است. اخیرا نیز طرفداران به خاطر دارند که شخصیت کلارا آزوالد در این مدرسه آموزش دیده‌است. با هدف قرار دادن مخاطبان جوان، Class قصد دارد تا جایی که می‌تواند مخاطبان سریال Doctor Who را نیز به سمت خود جلب کند. بنیاد و فرضیه ساخت سریال به این صورت توضیح داده‌شده است:

چهار دانش‌آموز مدرسه Coal Hill که هرکدام اسرار و خواسته‌های مخفی خود را دارند، باید زندگی خود را که آمیخته با دوستان، والدین، کار مدرسه، پشیمانی و احتمالا پایان دنیاست، هدایت کنند. مدرسه Coal Hill همیشه بخشی از دنیای سریال Doctor Who بوده است و در نهایت بهای آن پرداخت خواهد شد. سفرهای زمان انجام‌شده در سال‌های متمادی، باعث شده‌است دیوار و حدفاصل بین زمان و مکان بسیار نازک شود. چیزی از آنطرف در حال فشار آوردن است، موجودی که منتظر است همه‌چیز و همه‌کس را بکشد و همه ما را به تاریکی بکشاند.

در زیر می‌توانید پوستر رسمی منتشر شده را برای سریال Class مشاهده کنید.

doctor-who-class-spinoff-premiere-date

برنامه ویژه مخصوص Doctor Who در تعطیلات کریسمس پخش خواهد شد. فصل دهم Doctor Who به همراه اسپین‌آف Class در بهار سال آینده در آمریکا و ۱ آبان امسال در بریتانیا پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.