تصاویر و خلاصه داستان رسمی فصل پنجم سریال iZombie منتشر شدند

17 April 2019 - 14:00

شبکه CW تصاویر و خلاصه داستان رسمی اپیزود اول فصل پنجم و پایانی سریال iZombie «آی‌زامبی» را منتشر کرد که تیم Z را در حال کار روی جدیدترین ماموریت خود نشان می‌دهد. پخش فصل جدید این سریال با بازی رُز مک‌آیور (Rose McIver) در نقش اولیویا لیو مور یک زامبی که از مغز انسان‌ها تغذیه می‌کند، قرار است ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) آغاز شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در خلاصه داستان رسمی اپیزود اول فصل پنجم به کارگردانی دن اتریج (Dan Etheridge) با متنی از راب توماس (Rob Thomas) آمده است:

سریال درام کمدی رمانتیک زامبی‌محور محبوب شما برای فصل پایانی خود برگشته است! حین بازرسی از صحنه‌ی جرمی بدون جسد و بدون مغزی برای خوردن، تنها مدرکی که لیو (با ازی رُز مک‌آیور) و کلایو (با بازی مالکوم گودوین (Malcolm Goodwin)) در اختیار دارند یک ویدیوی بی‌کیفیت و کمی خون است که در صحنه‌ی جرم وجود دارد. در همین حین، بلین (با بازی دیوید اندرز (David Anders)) دوباره سراغ حقه‌های قدیمی خودش رفته است.

در سریال iZombie بازیگران دیگری از جمله راهل کولی (Rahul Kohli) در نقش دکتر راوی چاکراباتی، رابرت باکلی (Robert Buckley) در نقش سرگرد لیلی‌وایت، آلی میشالکا (Aly Michalka) در نقش پیتون چارلز، برایس هاجسون (Bryce Hodgson) در نقش دان اورهارت و رابرت نپر (Robert Knepper) در نقش انگوس مک‌دانا (Angus McDonough) حضور دارند.

کریم عبدالجبار (Kareem Abdul-Jabbar) بسکتبالیست افسانه‌ای هم قرار است در فصل پایانی در یک نقش مکمل حضور داشته باشد. شخصیت او اینطور توصیف شده: یکی از دو عضو شورای شهر سیاتل که پس از ساختن دیوار آنجا را ترک نکرده است.

سریال iZombie براساس شخصیت‌های خلق شده توسط کریس رابرسون (Chris Roberson) و مایکل آلرد (Michael Allred) محصول دی‌سی و ورتیگو، توسط راب توماس، دایان روجیرو رایت (Diane Ruggiero-Wright)، دنیل استوک‌دایک (Danielle Stokdyk) و دن اتریج تهیه می‌شود.

    

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.