تراویس نایت کارگردان فیلم Six Billion Dollar Man با بازی مارک والبرگ شد

17 April 2019 - 13:30

تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان فیلم Bumblebee «بامبلبی» قرار است کارگردانی فیلم Six Billion Dollar Man «مرد ۶ میلیارد دلاری» با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) را برعهده بگیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

توسعه‌ی این پروژه که از مدت‌ها پیش قرار بوده ساخته شود در کمپانی واینستاین آغاز شد و سپس در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی برادران وارنر خریداری شد. دیمین سیفرون (Damian Szifron) نویسنده و کارگردان آن تقریبا یکسال پیش از آن جدا شد. یکی دیگر از گزینه‌های کارگردانی این فیلم مل گیبسون (Mel Gibson) بود.

والبرگ در این فیلم نقش کلنل استیو آستین خلبانی سقوط کرده را بازی می‌کند که توسط عمل جراحی که بخشی از بدن او را به ربات تبدیل می‌کند نجات می‌یابد. بیل دوبوک (Bill Dubuque) نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم را برعهده دارد.

نایت اولین کارگردانی لایواکشن خودش را سال گذشته با فیلم Bumblebee اسپین‌آف فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» تجربه کرد که فروشی ۴۶۶ میلیون دلاری داشت. او موسس استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا است که آثار موفقی مثل Coraline «کورالاین»، Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» و فیلم تازه اکرانی Missing Link «لینک گمشده» را ساخته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.