نتفلیکس: فیلم اکشن Triple Frontier در ماه اول ۵۲ میلیون بیننده داشته است

17 April 2019 - 14:30

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) طی نامه‌ای به سهامداران خودش ادعا کرد فیلم اکشن مهیج Triple Frontier «مرز سه‌گانه» ساخته‌ی جی.سی. چاندور (J.C. Chandor) با بازی بن افلک (Ben Affleck) در ماه اول پخش خودش ۵۲ میلیون بیننده داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نتفلیکس معمولا جزئیاتی از تعداد بینندگان فیلم و سریال‌های خودش منتشر نمی‌کند. اما وقتی به نفع خودش باشد، اعلام می‌کند چه مقدار از مشترکانش حداقل ۷۰٪ از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده‌اند.

نتفلیکس قبلا هم اعلام کرده بود فیلم Bird Box «جعبه پرنده» با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) در اولین ماه پخش خودش ۸۰ میلیون بیننده داشته است.

در فیلم سرقتی Triple Frontier بازیگران دیگری از جمله اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، چارلی هانم (Charlie Hunnam)، گرت هدلند (Garrett Hedlund) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) هم حضور داشتند. این فیلم داستان گروهی از کهنه‌سربازان نیروهای ویژه را دنبال می‌کند که می‌خواهند اموال یک ارباب کارتل موادمخدر را در آمریکای جنوبی بدزدند. اما همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود!

نتفلیکس همچنین اعلام کرده فیلم The Highwaymen با بازی کوین کاستنر (Kevin Costner) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در یک ماهی که از پخش آن گذشته، نظر ۴۰ میلیون بیننده را به خودش جلب کرده است.

در بخش تلویزیونی هم این سرویس استریم تعداد مخاطبان برخی سریال‌های اریجینال خودش را اعلام کرده که شامل اقتباس کامیک‌بوکی The Umbrella Academy «آکادمی چتر» با ۴۵ میلیون بیننده در اولین ماه می‌شود.

نتفلیکس امسال دو فیلم مهم را آماده‌ی پخش دارد که شامل The Irishman «مرد ایرلندی» ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و Six Underground «شش زیرزمینی» ساخته‌ی مایکل بی (Michael Bay) هستند. البته اسکورسیزی خواستار اکران فیلم خودش در سینماها قبل از پخش در نتفلیکس شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.