تاریخ اکران فیلم Minecraft مشخص شد!

17 April 2019 - 15:51

اخیرا،بازی‌های ویدیویی زیادی هستند که اقتباس‌های سینمایی از آنها ساخته می‌گردد و بر اساس آن بازی، یک تاریخ اکران در سینما هم دریافت می‌کنند.  Minecraft از استودیو Mojang و مایکروسافت هم از این قبیل بازیهاست. در واقع اکنون شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند که به هواداران یک تاریخ اکران، از فیلمی که بر اساس بازی مورد علاقه‌ی آنها ساخته شده است، ارائه کنند. اکنون فیلمی که بر اساس Minecraft ساخته می‌شود، قرار است در چهارم مارس ۲۰۲۲ اکران شود و این خلاف چیزی است که سالها پیش اعلام شد و تاریخ مه ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم در نظر گرفته بودند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

علیرغم این واقعیت که تا زمان پخش فیلم راه درازی مانده است، به نظر می‌رسد که استودیو موجانگ و مایکروسافت قصد دارند تا ببینند این فیلم در روز اکران، هنوز در میان هواداران Minecraft جایگاه سابق را دارد یا خیر و به نوعی واکنش عمومی برای آنها مهم است. اما جدای از آن، این شرکت‌ها اعلام کردند که این فیلم اقتباسی قرار است یک لایو اکشن باشد و پیتر سولت (Peter Sollett) کارگردان Nick & Norah’s Infinite Playlist اکنون به کارگردانی فیلم Minecraft که قبلا شان لوی (Shawn Levy) کارگردان آن بود و پروژه را ترک کرد، پیوسته است.

استودیو موجانگ و مایکروسافت، علاوه بر اینکه تاریخ اکران و کارگردان اقتباس سینمایی Minecraft را تایید کردند، همچنین قسمت‌هایی از طرح داستان و فیلمنامه را نیز فاش کردند. بر اساس یک بیانیه از این شرکت‌ها، فیلم Minecraft داستان یک دختر نوجوان و گروهی از ماجراجویان را روایت می‌کند که وظیفه دارند دنیایشان را از دست یک اژدها نجات دهند.

اما در حال حاضر، هنوز صحبتی ازینکه چه کسانی در فیلم Minecraft بازی خواهند کرد، به میان نیامده است اما در گذشته شایعاتی ازینکه چه کسانی در فیلم بازی می‌کنند وجود داشت. به عنوان مثال گزارش شده بود که استیو کارل (Steve Carell) بازیگر Foxcatcher و The Big Short به این پروژه خواهد پیوست. در توئیتی که دیروز از MINECRAFT@ منتشر شده است آمده که:

تاریخ‌ها! آنها بسیار مهم هستند به این خاطر که آنها به ما اجازه می‌دهند تا تقویممان را برای روزهای هیجان انگیز خالی نگه داریم. به عنوان مثال فیلم MINECRAFT نهایتا یک تاریخ اکران گرفت! ۴ مارس ۲۰۲۲٫ جزئیات بیشتر در HTTPS://T.CO/JFIEBYPPTCPIC.TWITTER.COM/CSTPQVKPDY.

همه چیز برای فیلم Minecraft در نظر گرفته شده است و با توجه به تاریخ اکرانی که برای فیلم در سال ۲۰۲۲ اعلام شده است، می‌توان به سادگی گفت هنوز زمان بسیار زیادی برای ساخت این فیلم در اختیار تیم تهیه کنندگان آن قرار دارد. تا آن زمان، هواداران این بازی ویدیویی هیجان زده خواهند بود که مانند Detective Pikachu، برای Minecraft هم فیلمی در آینده‌ی نه چندان دور، روی پرده‌ی سینما می‌رود.

منبع: Minecraft

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.