پیوستن دافنی روبین-وگا، استفانی بیتریز، و داسکا پولانکو به In the Heights

17 April 2019 - 17:03

دافنی روبین-وگا (Daphne Rubin-Vega)، استفانی بیتریز (Stephane Beatriz)، و داسکا پولانکو (Dascha Polanco) به فیلم In the Heights (در ارتفاعات) محصول کمپانی Warner Bros پیوستند. این فیلم به اقتباس از نمایش موزیکالی به همین نام ساخته لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

آنتونی راموس (Anthony Ramos) و کوری هاوکینز (Corey Hawkins) هم در این فیلم که جان ام. چو (Jon M. Chu) آن را کارگردانی می‌کند، بازی می‌کنند.

این فیلم در محل Washington Heights (ارتفاعات واشنگتن) واقع در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد، و داستان مغازه داری به نام یوسناوی (با بازی راموس) را روایت می‌کند که پس از به ارث بردن ثروت مادربزرگش، نمی‌داند که آیا بستن مغازه‌اش و پناه بردن به جمهوری دومینیکن کار درستی هست یا نه. نمایش In the Heights در سال ۲۰۰۸ برای بهترین موسیقی برنده جایزه Tony شد.

روبین-وگا در نقش دنیلا، بیتریز در نقش کارلا، و پولانکو در نقش کوکا در این فیلم حضور خواهند یافت.

میراندا به همراه کوییارا الگریا هودس (Quiara Alegria Hudes)، اسکات ساندرز (Scott Sanders)، آنتونی برگمن (Anthony Bergman)، و مارا جکوبز (Mara Jacobs) از تهیه‌کنندگان فیلم هستند، و تاریخ انتشار فیلم را ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ تعیین کرده‌اند. دیوید نیکسی (David Nicksay)، جیل فرمن (Jill Furman)، کوین مک کالوم (Kevin McCollum)، و جفری سلر (Jeffrey Seller) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. فیلم‌نامه اقتباسی را هم کوییارا الگریا هودس نوشته است.

روبین-وگا در نمایش موزیکال Rent (کرایه) نقش می می مارکز را ایفا می‌کرد. وی اخیراً هم در سریال Smash (اسمش) از شبکه NBC نقش‌آفرینی کرده است.

بیتریز در فیلم Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ۹-۹) نقش کارآگاه روزا دیاز را بازی می‌کرد و اخیراً هم در Short Term 12 (موقتی۱۲) حضور داشته است.

پولانکو هم در شش فصل سریال Orange Is the New Black (نارنجی مشکی دیگری است) از شبکه نتفلیکس، در نقش دایانارا دایز هنرنمایی کرد. به علاوه در Russian Doll (عروسک روسی) از شبکه نتفلیکس نیز حضور داشت. از جمله فیلم‌های دیگرش هم می‌توان به American Crime Story (داستان جنایت آمریکایی)، Joy (خوشحالی)، و The Cobbler (کابلر) اشاره نمود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.