پیوستن بازیگران جدید به اسپین‌آف Star Trek: Discovery درباره‌ی کاپیتان پیکارد

17 April 2019 - 23:30

بازیگران جدیدی به اسپین‌آف Star Trek: Discovery «استارترک: دیسکاوری» درباره‌ی کاپیتان ژان لوک پیکارد پیوستند. الیسون پیل (Alison Pill)،‌ هری ترداوی (Harry Treadaway) و آیسا بریونز (Isa Briones) به این سریال در دنیای استارترک که از سرویس استریم CBS All Access پخش خواهد شد پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سه بازیگر که نقش‌های ثابتی در این سریال خواهند داشت به بازیگران قبلی سریال یعنی سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) در نقش کاپیتان پیکارد، سانتیاگو کابررا (Santiago Cabrera)، میشل هرد (Michelle Hurd) و ایوان ایواگورا (Evan Evagora) اضافه خواهند شد.

این سریال جدید داستان زندگی پیکارد را روایت می‌کند که احتمالا پس از سریال Star Trek: Next Generation «استارترک: نسل بعدی» رخ می‌دهد. هنوز جزئیاتی از داستان سریال مشخص نشده، اما الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) سازنده‌ی سریال Star Trek: Discovery گفته این سریال جدید خیلی با Discovery متفاوت خواهد بود. او در این باره گفته:

این سریال رویکردی متفکرانه و روانشناسانه دارد… همه‌چیز برای پیکارد تغییر کرده و این وقایع خود پیکارد را هم تغییر داده‌اند، اما او ذاتا و عمیقا همچنان همان پیکارد سابق است.

اسپین‌آف بدون نام Star Trek قرار است پایان سال ۲۰۱۹ پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.