ساخت سریال اقتباسی Sleeping Beauties از روی رمانی نوشته‌ی استفن کینگ

18 April 2019 - 00:00

رنسانس اقتباس از روی آثار استفن کینگ (Stephen King) همچنان ادامه دارد و حالا این نویسنده‌ی مشهور و پسرش اوون قراردادی با شبکه‌ی AMC بسته‌اند تا رمان پرفروش Sleeping Beauties «زیباهای خفته» را در سریالی تلویزیونی مورد اقتباس قرار دهند. اوون وظیفه‌ی نویسندگی قسمت پایلوت این سریال را برعهده دارد تا سریال تلویزیونی پایان‌بازی را خلق کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پدر و پسر از سال ۲۰۱۷ کار روی این پروژه را آغاز کرده‌اند، اما تاکنون فقط متعهد شده‌اند نویسندگی قسمت پایلوت سریال را برعهده بگیرند. استفن کینگ در این باره گفته است:

من به شدت از این هیجان‌زده هستم که قرار است Sleeping Beauties در فرمتی ساخته شود که اجازه می‌دهد داستان این رمان را به شکلی که باید روایت شود به نمایش بگذاریم، طوری که تمام درام و معمایی بودن آن را شامل شود.

در آینده‌ای خیلی واقعی و نزدیک که ممکن است همین الان باشد، وقتی زنان به خواب می‌روند اتفاقی می‌افتد: آن‌ها در پانسمان‌های پیله‌مانند پوشیده می‌شوند. اگر آن‌ها بیدار شوند، و اگر پوشش آن‌ها دستکاری یا پاره شود، آن زن‌ها خیلی وحشی و خشمگین می‌شوند؛ و زمانی که خواب هستند به مکانی دیگر می‌روند… مردان دنیای ما رها شده‌اند، و باید با وسایل ابتدایی خود زندگی کنند. البته یک زن، ایوی مرموز، نسبت به طلسم بیماری خواب مصون است. آیا ناهنجاری پزشکی ایوی باید موردمطالعه قرار بگیرد؟ یا او شیطانی است که باید از بین برود؟

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.