حضور مایک مایرز در یک سریال کمدی جدید محصول نتفلیکس

18 April 2019 - 09:30

مایک مایرز (Mike Myers) بازیگر سری فیلم‌های Austin Powers «آستین پاورز» قرار است تهیه‌کنندگی و بازی در یک سریال کمدی نیم‌ساعته محصول نتفلیکس (Netflix) را برعهده داشته باشد که در آن چندین نقش مختلف را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر و کمدین ۵۵ ساله ابتدا شهرت کمی برای بازی در سریال کانادایی Bizarre به دست آورد و سپس با Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» راه ستاره شدن را پیش گرفت، و طی سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ یکی از نویسندگان اصلی آن بود. او سپس وارد عرصه‌ی سینما شد و در فیلم اقتباسی Wayne’s World براساس برنامه‌ی Saturday Night Live بازی کرد که با استقبال خوبی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شد و دنباله‌ای برای آن ساخته شد.

مایرز در سینما بازیگر شناخته شده‌ای است که در سری فیلم‌های Austin Powers همزمان نقش شرور و قهرمان داستان را بازی کرد و همچنین صداپیشگی شخصیت شرک را در سری انیمیشنی Shrek «شرک» برعهده داشته است. او در فیلم‌های Inglorious Basterds «حرامزاده‌های لعنتی» و Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» نقش‌های مکملی را بازی کرده است. او به تازگی در سریال The Gong Show حضور داشته که تهیه‌کنندگی و بازی در آن را برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.