چاکی در پوستر و تریلر جدید Child’s Play چاقو می‌کشد

19 April 2019 - 10:30

چاکی در پوستر فیلم جدید  Child’s Play (بازی بچگانه) دوباره به روش‌های سابق خود باز می‌گردد. این پوستر، این عروسک را که قاتلی زنجیره‌ای است به تصویر می‌کشد که در صدد کشتن یک قربانی از همه جا بی خبر است. شما می‌توانید در قسمت زیر این پوستر و تریلر جدید را مشاهده کنید. این تریلر فردا به صورت کامل منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

آبری پلازا (Aubrey Plaza) و بریان تایری هنری (Brian Tyree Henry) از بازیگران نقش اول فیلم جدید Child’s Play هستند، که لارس کلوبرگ (Lars Klevberg) آن را کارگردانی می‌کند. و تایلر برتون اسمیت (Tyler Burton Smith) بر اساس نسخه اورجینال فیلم در سال ۱۹۸۸ فیلم‌نامه آن را نوشته است.

در این ریبوت،  پلازا نقش مادری را بازی می‌کند که به مناسبت تولد پسرش اندی (با بازی گابریل بتمن (Gabriel Batman)) عروسکی اسباب‌بازی به او هدیه می‌دهد ولی از ذات شرور عروسک خبر ندارد. ورژن جدید عروسک قاتل دیگر آن عروسکی نیست که متعلق به یک قاتل زنجیره ای باشد، بلکه عروسک معیوبی است که کد برنامه‌ریزی اش هک شده است و بنابراین از هیچ گونه محدودیتی در یادگیری و هم‌چنین خشونت برخوردار نیست.

سایر بازیگران این فیلم که فیلم‌برداری اش هم اکنون در ونکوور آغاز گشته است، عبارت اند از: بیترایس کیتسوس (Beatrice Kitsos) و تای کونسیگلیو (Ty Consiglio) که در نقش دوستان اندی بارکلی یعنی به ترتیب فالین و پوگ در فیلم ظاهر می‌شوند. کارلیس برک (Carlease Burk) هم بازیگر دیگر این فیلم است. مارک هامیل (Mark Hamill) هم به جای برد دوریف (Brad Dourif) صداپیشگی کاراکتر چاکی را بر عهده دارد.

نسخه جدید Child’s Play از نسخه اورجینال آن که توسط دان مانسینی (Don Mancini) ساخته شد کاملا متفاوت است. در مجموعه اورجینال، برد دوریف نقش یک قاتل زنجیره ای را ایفا می‌کرد که برای قرار دادن روح خود در دوست عروسکی خود از آیین وودو استفاده کرد، همان عروسکی که چاکی نام گرفت و ما او را می‌شناسیم و دوستش داریم. گرچه مانسینی و تهیه‌کننده مربوطه: دیوید کرسچنر (David Kirschner) هم اکنون نیز در حال ساختن فیلم‌های بیشتر و یک سریال تلویزیونی به اقتباس از مجموعه Child’s Play هستند و هم‌چنان هم دوریف صداپیشه کاراکتر چاکی هست، اما این برداشت جدید از Child’s Play، محصول کمپانی MGM، قطعا فیلم قابل رقابتی خواهد بود و مانسینی و کمپانی تهیه‌کننده اش اصلا در این پروژه جدید دخالتی ندارند.

فیلم جدید Child’s Play در ۲۱ ژوئن به روی پرده خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.