پیوستن لتیشیا رایت بازیگر فیلم Black Panther به فیلم پوآرویی Death on the Nile

18 April 2019 - 23:00

لتیشیا رایت (Letitia Wright) در اولین فیلم غیرمارولی خودش پس از Black Panther «پلنگ سیاه» حضور خواهد داشت. این بازیگر ۲۵ساله‌ی بریتانیایی پس از درخشش در نقش شاهدخت شوری، نقش مهمی در فیلم اقتباسی Death on the Nile «قتل روی رود نیل» از روی رمانی نوشته‌ی آگاتا کریستی (Agatha Christie) بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رایت در این فیلم در کنار گل گدوت (Gal Gadot)، آرمی همر (Armie Hammer) و کنث برانا (Kenneth Branagh) نقش‌آفرینی خواهد کرد. برانا دوباره کارگردانی این فیلم را پس از Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» برعهده خواهد داشت، در حالی که دوباره نقش کارآگاه هرکول پوآرو را هم بازی می‌کند. فیلمبرداری این فیلم اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

رایت نقش روزالی آتربورن، یکی از مظنونین اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد، که داستان پوآرو را حین آشکار کردن قتل یک زن جوان در مصر دنبال می‌کند. اولیویا هاسی (Olivia Hussey) این نقش را در اقتباس سال ۱۹۷۸ بازی کرده بود.

رایت به جز بازی دوباره در نقش شوری در فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» و Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» در مورد پذیرفتن نقش‌های پیشنهادی خیلی سختگیرانه عمل کرده و در مصاحبه‌ای گفته است:

دوست ندارم هر کاری را قبول کنم، آن هم چون نام‌های بزرگی در آن حضور دارند یا بودجه‌ی کار بالاست.

در بخش استریمی، رایت در فیلم کوتاه Guava Island از دونالد گلاور (Donald Glover) بازی کرده و همچنین سال ۲۰۱۷ در سریال Black Mirror «آینه سیاه» محصول نتفلیکس حضور داشته است.

او به زودی در بازسازی انگلیسی زبان فیلم فرانسوی Le Brio، و فیلم عاشقانه علمی تخیلی Hold Back the Stars در کنار جان بویگا (John Boyega) دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.