پیوستن جان سینا به فیلم The Suicide Squad ساخته‌ی جیمز گان

19 April 2019 - 09:00

جان سینا (John Cena) برای بازی در نقش پیس‌میکر (صلح‌طلب) در فیلم The Suicide Squad «جوخه انتحار» به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) انتخاب شد که قبلا دیو باتیستا (Dave Bautista) برای این نقش در نظر گرفته شده بود. این خبر خوبی نیست، چون سینا قرار نیست در این فیلم نقش کینگ شارک (شاه کوسه) را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Suicide Squad حالا به جذاب‌ترین پروژه‌ی برادران وارنر براساس کامیک‌های دی‌سی تبدیل شده که طرفداران مارول هم به خاطر کارگردانی گان منتظر آن هستند. گان پس از اخراج از کارگردانی Guardians of the Galaxy 3 «نگهبانان کهکشان ۳» ‌توسط دیزنی کارگردانی The Suicide Squad را برعهده گرفت. البته دیزنی پس از تصاحب کمپانی فاکس دوباره او را برای کارگردانی Guardians of the Galaxy 3 استخدام کرد. استودیوی برادران وارنر هم اعلام کرده The Suicide Squad دنباله‌ای برای فیلم سال ۲۰۱۶ ساخته‌ی دیوید آیر (David Ayer) نیست و ریبوتی برای این فرنچایز خواهد بود.

ادریس البا (Idris Elba) که در ابتدا به نظر می‌آمد جایگزین ویل اسمیت (Will Smith) در نقش ددشات شده قرار است نقش شخصیت جدیدی را بازی کند. مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین، جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ و وایولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر دوباره در این فیلم حضور خواهند داشت.

سینا پس از دور شدن از رینگ کشتی رزومه‌ی خوبی در سینما برای خودش به وجود آورده است. او سال گذشته نقش مهمی در فیلم Bumblebee «بامبلبی» اسپین‌آف فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» داشت و همچنین در فیلم کمدی Blockers «بازدارندگان» درخشید. The Suicide Squad اولین حضور مهم جان سینا در ژانر کامیک‌بوکی است، که کاملا اتفاقی غیرقابل اجتناب به نظر می‌آمد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.