تریلر جدید Hobbs & Shaw منتشر شد

19 April 2019 - 09:30

یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw منتشر کرده است. این فیلم جدیدی از لوک هابز با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و دکارد شا با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) است که دوم اوت (۱۱ مرداد) راهی سینماها می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از هشت فیلمی که به فروش جهانی ۵ میلیارد دلار دست یافت، فرنچایز سریع و خشن، اولین فیلم مستقل خود را با بازی استاتهام و جانسون که مجددا نقش‌های خود را ایفا می‌کنند، خواهد داشت.

فیلم Hobbs & Shaw، همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد، درباره پیوستن هابز به دکارد شا (جیسون استاتهام) است که خطر جدیدی برای بریکستون (ادریس البا) است. استاتهام از سری ششم به این فرنچایز ملحق شد و ضدقهرمان اصلی سری هفتم بود. شخصیت شا در The Fate Of The Furious در سال ۲۰۱۷، پر رنگ‌تر شد و حتی همگام با قهرمانان فیلم برای نجات تلاش کرد. استاتهام و جانسون در آن سری کری‌هایی برای هم خواندند که باعث شد ایده‌ی پشت هابز و شا شکل گیرد.

جانسون، استاتهام و البا به همراه ونسا کربی (Vanessa Kirby) در نقش هیتی، خواهر مامور MI6، ایزا گونزالز (Eiza González) در نقش شخصیت مرموزی به نام مادام ام. و ادی مارسان (Eddie Marsan) در نقش نامشخصی بازیگران این فیلم هستند.

این اسپین‌آف را کریس مورگان (Chris Morgan) نوشته و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردانی می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.