اولین ویدیو از Swamp Thing منتشر شد

21 April 2019 - 11:30

به دنبال گزارش‌هایی که منتشر شده است، فصل جدید سریال Swamp Thing، کمی دردسر ساز شده است. DC Universe یک ویدیوی رسمی از فصل جدید این سریال لایو اکشن منتشر کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر و دیدن این ویدیو در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دیروز خبرهایی، که توسط یک خبرگزاری در کارولینای شمالی (محلی که سریال، در آن در حال فیلم‌برداری است) منتشر شده است، حاکی از آن است که مراحل تولید این سریال به پایان رسیده است. خبرگزاری Hollywood Reporter هم گزارش داده است که تعداد قسمت‌های این فصل از سریال از ۱۳ قسمت، به ۱۰  قسمت کاهش داده شده است. و آخرین قسمت از این فصل نیز می‌تواند آغازی برای فصل آینده باشد.

گزارش‌های دیگر درباره‌ی اخبار، اشاره به تردید DC Universe در برنامه‌اش دارد، اما SlashFilm تایید کرده است که این استریمینگ سرویس در خطر نیست.

این لایو اکشن از DC Universe اقتباسی از یک داستان ضد قهرمانانه است، که توسط لن وین (Len Wein) و برنی رایتسون (Bernie Wrightson) خلق شده بود. لن ویسمن (Len Wiseman) سازنده‌ی فیلم Sleepy Hollow، سریال را تهیه‎‌کنندگی اجرایی خواهد کرد، و بر روی صندلی کارگردانی هم می‌نشیند. مارک ورهیدن (Mark Verheiden) نویسنده‌ی فیلم Battlestar Galactica و سریال Daredevil از نتفلیکس، به همراه گری دابرمن (Gary Dauberman) نویسند‌ه‌ی فیلم It، دستیاران نویسنده هستند، و مسئولیت شورانری سریال نیز به عهده‌ی آن‌ها است. جیمز وان (James Wan) سازنده‌ی فیلم Aquaman در کنار مارک ورهیدن، گری دابرمن و مایکل کلیر (Michael Clear) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

از ستارگان این سریال هم می‌توان به اندی بین (Andy Bean) در نقش الک هالند (Alec Holland)، ویل پتون (Will Patton) در نقش آوری سوزرلند (Avery Sutherland)، کریستال رید (Crystal Reed) در نقش آبی ارکن (Abby Arcane)، ماریا استن (Maria Sten) در نقش لیز ترماین (Liz Tremayne)، جرل پرسکات (Jeryl Prescott) در نقش Madame Xanadu، جنیفر بیلز (Jennifer Beals) در نقش شریف لوسیلیا (Sheriff Lucilia)، ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) در نقش ماریا ساندرلند (Maria Sunderland)، هندرسون وید (Henderson Wade) در نقش مت کبل (Matt Cable)، کوین درند (Kevin Durand) در نقش جیسون ودترو (Jason Woodtrue) و لئوناردو نم (Leonardo Nam) بازیگر سریال Westworld در نقش هرلن ادواردز اشاره کرد.

Swamp Thing نخستین کتاب کامیک خود را، در سال ۱۹۷۱ منتشر ساخت، و از آن زمان موقعیت خود را به عنوان عاملی کلیدی در دنیای دی سی حفظ کرده است. از جمله فعالان آن می‌توان به الن مور (Alan Moore)، برایان کی (Brian K)، مارک میلر (Mark Millar) و اسکات اسنیدر (Scott Snyder) نام برد. اولین شخصیت از این کامیک، در فیلمی مشهور به‌نام Wes Craven در سال ۱۹۸۲ ظاهر شد، که ۷ سال بعد به یک سریال ۳ فصلی در ایالات متحده آمریکا در اوایل دهه‌ی ۹۰ منتشر شد. Swamp Thing در اوایل دهه‌ی ۹۰ ساخته شده است، اما تنها ۵ قسمت از آن پخش شده است.

Swamp Thing در ۳۱ مه توسط DC Universe منتشر خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.