حضور جوئل اجرتون در سریال The Underground Railroad ساخته‌ی بری جنکینز

19 April 2019 - 14:30

جوئل اجرتون (Joel Edgerton) بازیگر و کارگردان هالیوود به مینی‌سریال The Underground Railroad «راه‌آهن زیرزمینی» ساخته‌ی بری جنکینز (Barry Jenkins) کارگردان برنده‌ی اسکار پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اجرتون بازیگر/نویسنده و کارگردان ۴۴ ساله قرار است در این سریال نقش ریج‌وی دستگیرکننده‌ی برده‌های فراری را بازی کند. او در این سریال به توسو امبدو (Thuso Mbedu)، چیس دابلیو دیلون (Chase W. Dillon) و آرون پیر (Aaron Pierre) می‌پیوندد.

این سریال موردانتظار براساس رمان برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر نوشته‌ی کولسون وایتهد (Colson Whitehead) شامل ۱۱ اپیزود است و داستان کورا، برده‌ای در مزرعه‌ی کاشت پنبه در جورجیا را روایت می‌کند که حتی در میان آفریقایی‌های حاضر در آن‌جا هم مورد تنفر قرار می‌گیرد و در حال کشمکش با تبدیل شدن به یک زن است تا اینکه سزار را ملاقات می‌کند، تازه‌واردی از ویرجینیا که او را از راه‌آهن زیرزمینی باخبر می‌کند، که باعث می‌شود هردوی آن‌ها ریسک کرده و به سوی آزادی فرار کنند.

اجرتون دوران خوبی را طی پنج سال گذشته طی کرده که با اولین تجربه‌ی کارگردانی خودش یعنی فیلم مهیج روانشناختی The Gift «هدیه» محصول ۲۰۱۵ آغاز شد. او سپس در فیلم بیوگرافی جنایی Black Mass «عشای شیطانی»، فیلم معمایی علمی تخیلی Midnight Special «ویژه نیمه‌شب»، فیلم بیوگرافی عاشقانه‌ی Loving «لاوینگ» و فیلم ترسناک It Comes at Night «در شب می‌آید» بازی کرد.

جنکینز نویسندگی و کارگردانی ۱۱ اپیزود این سریال را برعهده دارد. کمپانی پاستل پروداکشنز متعلق به جنکینز و پلن بی متعلق به برد پیت (Brad Pitt) تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند. هنوز تاریخ پخشی برای The Underground Railroad مشخص نشده، اما این سریال به صورت انحصاری از سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.