تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پایان یافت

19 April 2019 - 16:49

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ستاره‌ی فیلم Deadpool «ددپول» در یک پست اینستاگرامی عکسی از فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard منتشر کرد و در آن خاطر نشان کرد که تولید این دنباله‌ی اکشن و کمدی به پایان رسیده است. در این فیلم علاوه بر رینولدز، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) بازیگر فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبونی: دور از خانه» و سالما هایک (Salma Hayek) بازیگر Drunk Parents «والدین مست» هم ایفای نقش خواهند کرد. شما این عکس در ادامه‌ی همین خبر می‌توانید مشاهده کنید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در این دنباله‌ی مورد انتظار، مورگان فریمن (Morgan Freeman) بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و فیلم Million Dollar Baby، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) بازیگر The Mask of Zorro، فرانک گریلو (Frank Grillo) بازیگر The Purge و تام هوپر (Tom Hopper) بازیگر The Umbrella Academy هم بازی خواهند کرد.

در فیلم اول، بهترین مامور محاظفت در دنیا یعنی رینولدز قرار بود تا حامی و حفاظت کننده‌ی یکی از برجسته‌ترین متفکران جهان یعنی هیتمن با بازی جکسون باشد. قاتلین سالهاست که به دنبال خالی کردن یک گلوله در سر او هستند و در طی یک ۲۴ ساعت یک نمایش خیره کننده از رینولدز برای محافظت از جکسون دیدیم. در طی این ماجراجویی خشن و خنده‌دار از انگلستان تا لاهه، آنها در تعقیب و گریز‌های نفس گیر با ماشین قرار می‌گیرند و با قایق‌های سریع از دست قاتلان فرار می‌کنند. هایک نقش سونیا کینسید (Sonia Kincaid)، زن هیتمن را بازی می‌کند.

این دنباله مایکل برایس (Michael Bryce) که یک بادیگارد است را دنبال می‌کند هنگامی که توسط جکسون و شخصیت هایک در یک ماموریت در امتداد ساحل به آنها می‌پیوندد. The Hitman’s Wife’s Bodyguard مجددا توسط پاتریک هوگز (Patrick Hughes) کارگردانی می‌شود و تام او کانر (Tom O’Connor) نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود.

Millenium Media شرکت مت او تول (Matt O’Toole) و Campbell Grobman Film از لس ولدون (Les Weldon) تهیه کنندگان این دنباله هستند. کریستا کمپل (Christa Campbell) و لتی گروبمن (Lati Grobman) از Campbell Grobman در کنار آوی لرنر (Avi Lerner)، تروور شورت (Trevor Short)، بوز دیویدسون (Boaz Davidson)، جفری گرینستین (Jeffrey Greenstein) و جاناتان یانگر (Jonathan Yunger) از Millennium تهیه کنندگان اجرایی هستند.

فیلم نخست یعنی The Hitman’s Bodyguard در ۱۸اوت سال ۲۰۱۷ اکران شد و در دنیا بالغ بر ۱۸۰ میلیون دلار فروش رفت. در این فیلم همچنین گری اولدمن (Gary Oldman)، الودی یانگ (Elodie Yung)، خوآکیم دی آلمدیا (Joaquim de Almeida)، کریستی میشل (Kirsty Mitchell) و ریچارد ای گرنت (Richard E. Grant) هم بازی کردند.

منبع: کامینگ سوون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.