کارگردانان Avengers: Endgame خواهان حضور دکتر دووم در دنیای سینمایی مارول هستند

20 April 2019 - 15:00

آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) کارگردانان فیلم موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» معتقدند دکتر دووم دشمن اصلی Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» شخصیت کاملا مناسبی برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول (MCU) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی از آن‌ها سوال شد دوست دارند کدام شرور کامیک‌های مارول وارد دنیای سینمایی مارول شود، برادران روسو سریعا نام بدنام‌ترین ابرشرور مارول را بر زبان آوردند. جو روسو در این باره گفت:

دکتر دووم. دکتر دووم یا کریون شکارچی. کریون به این دلیل که خط داستانی او را دوست دارم، به نظرم داستان مرد عنکبوتی و کریون به شدت هیجان‌انگیز است. احساس می‌کنم لحن چنین داستانی خیلی جالب خواهد بود. و دکتر دووم، چون پیشینه‌ی شکسپیری پشت شخصیت او را خیلی دوست دارم. او یکی از شخصیت‌هایی است که در کامیک‌ها به اشکال مختلفی به نمایش درآمده، پس می‌توان او را به روش‌های مرموز و پیچیده به تصویر کشید.

اگرچه کریون شکارچی دشمن مرد عنکبوتی فعلا برای آن‌ها قابل دسترس نیست – چون حق استفاده از این شخصیت همچنان در اختیار سونی قرار دارد، که در حال توسعه‌ی فیلم Kraven the Hunter «کریون شکارچی» البته بدون حضور مرد عنکبوتی است – اما حق استفاده از دکتر دووم به همراه دیگر شخصیت‌های مهم مثل مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) که قبلا در اختیار فاکس قرار داشتند در اختیار دیزنی قرار گرفته است.

دووم همچنین نقش مهمی در سری کراس‌اور کامیک‌بوکی جنگ‌های پنهان منتشرشده در سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۱۵ دارد، که داستان مارولی دیگری است که برادران روسو گفته‌اند احتمالا پس از Endgame به سراغ آن خواهند رفت.

شیفتگی جو روسو نسبت به جنگ‌های پنهان کاملا آشکار است، و حالا که تقریبا تمام شخصیت‌های این خط داستانی در اختیار مارول قرار گرفته‌اند این فیلمساز مشتاق است این داستان را به صورت سینمایی روایت کند. او در این باره گفته است:

من به روایت داستان جنگ‌های پنهان علاقه دارم، چون یکی از اولین کامیک‌هایی است که عاشق آن‌ها شدم.

جو درباره‌ی اینکه پس از کارگردانی دوتا از سه فیلم Captain America «کاپیتان آمریکا» آیا دوباره کارگردانی یک فیلم تک‌شخصیتی در MCU را برعهده خواهند داشت گفت:

سوال سختیه. شاید فیلم یکی از شخصیت‌های جدید را کارگردانی کنیم. ولورین یکی از شخصیت‌های موردعلاقه‌ی من بوده و هست و همچنین شخصیت تینگ را هم خیلی دوست دارم. آنقدر شخصیت جذاب وجود دارند که ممکن است تا آخر عمر در حال ساختن فیلم‌های آن‌ها باشیم.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.