بازیگر سریال Gotham: کامرن بیکوندووا تایید کرد که در قسمت پایانی سریال در نقش کت وومن حضور نخواهد داشت

21 April 2019 - 12:00

هنرپیشه سریال Gotham (گاتهام) امروز با اعلام این خبر که آخرین بازی اش در نقش سلینا کایل در قسمت پیشین به روی آنتن رفته است و در قسمت پایانی سریال دیگر در نقش Catwoman (کت وومن) ظاهر نخواهد شد، طرفداران را شگفت زده کرد. البته این به معنای عدم حضور کاراکتر کت وومن در قسمت پایانی- که در این قسمت زمان چندین سال به جلو حرکت کرده است و به مخاطبان، تصویری اجمالی از شهر گاتهام داده می‌شود که در طول ۵ سال گذشته تاکنون همه چیز در حال ساخته شدن است- نمی‌باشد، بلکه بدین معناست که بازیگر دیگری به نام لیلی سیمونز (Lili Simmons) این نقش را ایفا خواهد کرد، که بیکوندووا پس از تصمیم‌گیری جهت عدم ایفای این نقش در مرحله بزرگسالی اش با وی مشورت‌های لازم را به عمل آورده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بیکوندووا طی اطلاعیه‌ای در حساب توییتر خود عنوان کرد که:

من امروز خبرهای مهمی دارم و از شما می‌خواهم این خبر را تا انتها با ذهنی باز و قلبی آگاه و فهمیده بخوانید. حضور من در قسمت پیشین سریال در ۱۸ آوریل، آخرین حضورم در نقش سلینا کایل در سریال Gotham بود. برای من مهم است که خودم این خبر را منتشر کنم چون این تصمیمی است که خود من، آن هم پس از روزها فکر و دعا، شخصا گرفته‌ام (که اتفاقاً کمپانی‌های برادران وارنر و فاکس و تیم تولید هم تصمیمم را محترم شمرده اند). و قصدم از چنین تصمیمی ادای احترام به کاراکتر سلینا کایل بود. هر چند به عقیده بعضی ها، ادای احترام به این کاراکتر به معنای ایفای این نقش تا به انتهای مجموعه است. علی‌رغم درک این مسئله، به شدت معتقدم که اگر کسی می‌خواهد هم‌چنان پس از ترک یک میراث، جزئی از آن میراث باقی بماند باید بداند چه زمانی مشعل یک ایفای نقش به خصوص را به دیگری واگذار کند. مایه سعادت من بود که در سال‌های تعیین‌کننده نوجوانی سلینا کایل، نقش او را ایفا کردم. و تنها زمانی این سعادت برای من کامل خواهد شد که ایفای نقش بزرگسالی این کاراکتر را به کس دیگری بسپارم. و زنی که بخش بزرگسالی این کاراکتر را بازی خواهد کرد، هنرپیشه برجسته‌ای به نام لیلی سیمونز است که وقتی برای اولین بار او را دیدم اشک شوق از چشمانم سرازیر شد. او برای ایفای این نقش عالی است و واقعا هم می‌خواهد به نحو احسن به این نقش‌آفرینی بپردازد. ما ساعت‌ها در مورد کاراکتر سلینا کایل با هم صحبت کردیم؛ من مقالات و صحنه‌هایی که دربردارنده ویژگی‌های اساسی کاراکتر سلینا بود را در اختیار وی گذاشتم، او نیز نظراتش در مورد داستان ده سال مقدماتی سریال را با من در میان گذاشت. شما می‌توانید هم اکنون اولین تصاویر از سیمونز در نقش سلینا را مشاهده کنید.

بیکوندووا در ادامه افزود:

می‌خواهم به صراحت بگویم که برای گرفتن این تصمیم بسیار تعمق کردم و برای کاراکتر سلینا کایل هم احترام زیادی قائل هستم. از این‌که در این مجموعه، هفتمین بازیگر، و در سریال اقتباسی Gotham  نخستین بازیگری بوده‌ام که به ایفای نقش سلینا کایل پرداخته‌ام، بسیار خرسندم. و حالا هم قرار است هشتمین هنرپیشه به این زنجیره بپیوندد و جزئی از دنیای DC Comics شود. همین جا از کمپانی‌های برادران وارنر و فاکس به خاطر ۵ سال تلاش و زحمت برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی زیبا و منحصر به فرد نیز تشکر می‌کنم. همچنین از برانو هلر (Bruno Heller)، دنی کنون (Danny Cannon)، و جان استیفنز (John Stephens) نیز برای این‌که مرا باور کردند قدردانی می‌کنم. برانو و دنی، شما در آن دختر ۱۴ ساله چیزی دیدید که خود من ندیده بودم، و از شما سپاسگزارم که من را باور کردید و آن‌قدر صبر و شکیبایی به خرج دادید تا شاهد به بار آمدن دانه اعتمادی که در وجودم کاشته بودید بشوید. جان تو همیشه برای پاسخ به سوالات و پیشنهادات من آماده و در دسترس بودی، برای همین از تو ممنونم. ایفای نقش سلینا کایل خیلی چیزها، از خودشناسی گرفته تا معنای واقعی ایستادگی و برنده شدن در نبرد زندگی، را به من آموخت. در پایان از همه شما ممنونم که به من اعتماد کردید و من هم هرگز این فرصت را با بی خیالی و بی توجهی از دست ندادم.

او هم‌چنین با مخاطب قرار دادن بینندگان سریال عنوان کرد که:

همان‌طور که ایفای این نقش به من کمک کرد تا خودم را در جریان سریال بهتر پیدا کنم، امیدوارم که هم من و هم این کاراکتر توانسته باشیم اندکی برای شما در این مقوله نیز موثر بوده باشیم. به کسانی که این مطلب را می‌خوانند، به کسانی که بین دل و عقلشان گیر کرده‌اند، و به جوانانی که میان درست و غلط چیزی گرفتار شده اند و نمی‌دانند که به حرف دلشان گوش دهند یا حرف عقلشان، می‌گویم که از قلبتان پیروی کنید نه از عقل تان. هرچند عمل کردن به آن‌چه قلبتان به شما می‌گوید هم همیشه تصمیم ساده‌ای نیست، این تصمیمات گاهی وحشتناک ترین تصمیمات هستند و گاهی نیز تحقیر برانگیزند، اما ارزش تمام این‌ها را دارد. حتی به کسانی که می‌گویند روزی پشیمان خواهید شد، هم گوش ندهید چرا که اگر واقعا با قلبتان تصمیم بگیرید، هیچگاه احساس پشیمانی نخواهید کرد. اگر بخواهم بخشی از آن‌چه از کاراکتر سلینا آموخته‌ام به شما نیز منتقل کنم خواهم گفت: محکم ایستادگی کنید تا در زندگی برنده شوید. شجاع، عاشق، و مطمئن باشید. فاصله درستی را حفظ کنید؛ و به وجه تاریک زندگی نگاه کرده و بگویید تو نمی‌توانی مرا مغلوب کنی. هدف شما پرواز است، پس دور و بر خود را پر از کسانی کنید که قدرت پرواز دارند. هیچ پرنده‌ای هرگز از یک مارمولک پریدن را نیاموخته است. و حالا زمانی است که ایفاگر نوجوانی های کاراکتر سلینا کایل سریال اقتباسی Gotham با ترک این مجموعه، این موهبت را به سیمونز و زنان بسیاری دیگری می‌بخشد تا به میراث کت وومن بپیوندند.

و چکیده رسمی قسمت پایانی سریال از این قرار است: که سریال ده سال به جلو می‌رود و بروس قرار است برای افتتاح برج جدید Wayne به گاتهام برگردد. وقتی برای بلوک با یک قتل پاپوش درست می‌کنند، با این وجود گوردون سر از نقشه شیطانی تری که برای شهر کشیده شده است، در می‌آورد. و از میان سایه‌ها شخصیت جدیدی سر بر می‌آورد که همان قهرمانی است که شهر گاتهام در قسمت پایانی کاملا جدید سریال، نومیدانه به او نیاز دارد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.