انتشار تصویر جالبی توسط بازیگر منتخب زک اسنایدر برای نقش دارک‌سید در Justice League

20 April 2019 - 17:00

گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اینکه اگر زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم Justice League «لیگ عدالت» را می‌ساخت چه اتفاقی می‌افتاد هنوز ادامه دارند، و یکی از دلایل این اتفاق هم خود اسنایدر است. او طی این چند سال سرنخ‌هایی در اختیار طرفداران قرار داده که باعث بحث و گفتگوهای زیادی هم شده‌اند. او علاوه بر اینکه گفته بود قصد داشته از دارک‌سید در فیلم Justice League استفاده کند، به تازگی اعلام کرده چه کسی را برای بازی در این نقش در نظر داشته است. حالا این بازیگر منتخب هم مثل اسنایدر سرنخ دادن به طرفداران را ادامه داده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسنایدر به تازگی اعلام کرده بود ری پورتر (Ray Porter) بازیگر موردنظر او برای بازی در نقش دارک‌سید در فیلم Justice League بوده است. پورتر به تازگی تصویری از کلکسیون کتاب‌های قدیمی خودش منتشر کرده، اما در این تصویر که در پایان خبر مشاهده می‌کنید همچنین عروسک فانکوپاپ دارک‌سید را می‌بینیم.

اسنایدر برای دارک‌سید و دنیای کابوس‌واری که در فیلم Batman v Superman «بتمن در برابر سوپرمن» به نمایش گذاشت برنامه‌های زیادی داشته است. او در این باره گفته است:

داستانش طولانیه. حقیقت اینه که سکانس کابوس در اون فیلم قرار بود توی Justice League توضیح داده بشه… اینکه داستان به آینده‌ای دور می‌رفت، جایی که دارک‌سید دنیا را به دست گرفته و سوپرمن تسلیم معادله‌ی آنتی لایف شده… اعضای کمی از لیگ عدالت در آن دنیا زنده بودند.

اسنایدر همچنین گفته دلیل تسلیم شدن سوپرمن در برابر معادله‌ی آنتی لایف مرگ لوییس لین بوده که دارک‌سید او را کشته است. پس دارک‌سید نه تنها در Justice League نقش مهمی داشته بلکه قرار بوده در دنباله‌ی آن هم حضور پررنگی داشته باشد. متاسفانه فیلم Batman v. Superman فیلم خوبی نبود، بنابراین استودیو مسیر داستان Justice League را تغییر داد و جاس ویدون (Joss Whedon) را برای فیلمبرداری ریشوت‌های فیلم استخدام کرد که با این وجود آن فیلم هم به یک افتضاح تمام‌عیار تبدیل شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.