خوشحالی جی کورتنی بازیگر Suicide Squad به دلیل حضور در دنباله‌ی این فیلم

20 April 2019 - 18:00

اگرچه فیلم The Suicide Squad «جوخه انتحار» به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان (James Gunn) بیشتر از اینکه یک دنباله باشد یک ریبوت است، اما گان در این فیلم از چندین شخصیت که در فیلم قبلی حضور داشتند استفاده خواهد کرد. بازگشت مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین کاملا قابل پیش‌بینی بود، اما وقتی اعلام شد وایولا دیویس (Viola Davis) و جی کورتنی (Jai Courtney) قرار است دوباره در این فیلم نقش‌های قبلی خود یعنی آماندا والر و کاپیتان بومرنگ را بازی کنند خیلی از طرفداران شگفت‌زده شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف دیگر گزارشات مبنی بر انتخاب بازیگران The Suicide Squad، کورتنی حضور مجددش در این فرنچایز را طی یک مصاحبه افشا کرد. او با اطمینان گفته بود از پیوستن مجدد به این فرنچایز خیلی خوشحال است و هنوز گزارشی رسمی برخلاف ادعای او منتشر نشده است. حالا یک ماه پس از آن مصاحبه، کورتنی دوباره تایید کرده نقش کاپیتان بومرنگ را در The Suicide Squad بازی خواهد کرد و برای آغاز فیلمبرداری این فیلم لحظه‌شماری می‌کند. او در این باره گفته است:

بله در این فیلم بازی خواهم کرد. وقتی در اون مصاحبه این خبر رو لو دادم احساس کردم شاید نباید اون کار رو می‌کردم. اما قسم نخورده‌ام تا در این باره راز نگه‌دار باشم، پس به نظرم مشکلی نداره که بگم در فیلم The Suicide Squad بازی خواهم کرد. البته تا جایی که می‌دونم، چون ممکنه در آینده با من تماس بگیرن و بگن تو دیگه توی این فیلم جایی نداری.

وقتی از او پرسیده شد آیا با جیمز گان ملاقاتی داشته، کورتنی محتاطانه‌تر رفتار کرد و گفت:

بله، با هم ملاقات کردیم. در حد سلام و احوالپرسی تا یخ بینمون شکسته بشه. اما در این مورد چیز بیشتری نمیگم.

کورتنی در پایان این مصاحبه از اینکه دوباره این نقش را بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد:

تجدید دیدار با اعضای گروه خیلی برام هیجان‌انگیزه. من عاشق بازی در نقش کاپیتان بومرنگ هستم، که یک احمق تمام‌عیاره. خیلی خوشحالم که دوباره قراره اون دندون طلایی رو بندازم و توی این نقش ظاهر بشم.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.