Rilakkuma and Kaoru هم‌اکنون در حال پخش از نتفلیکس است

21 April 2019 - 13:06

نتفلیکس از سال ۲۰۱۸ طی اعلامیه‌ای، خواستار افزایش دادن لایسنس‌های انیمه‌ها و تولیدات اصلی این محتوا شد. در حال حاضر نتفلیکس یکی از سریال‌هایی را که در سال ۲۰۱۹ خیلی انتظار آن میرفت را، منتشر ساخته است. سری انیمیشن زیبا و کنجکاو کننده‌‌ی Rilakkuma and Kaoru «ریلاکوما و کائورو»، که هم اکنون از نتفلیکس پخش می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال در حال‌حاضر برای ۱۹۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است و داستان آن یک خرس مهربان، نرم و بسیار دوست داشتنی به‌نام ریلاکوما (Rilakkuma) را دنبال می‌کند، که می‌آید و با دختری به‌نام کائورو (Kaoru) زندگی می‌کند. این خرس گذشته‌ی پنهانی دارد، و طرفداران متوجه نخواهند شد که او چه چیزی را در درونش پنهان می‌کند. اگرچه در کلیپ‌های قبلی سریال، به نظر می‌آمد که کسانی در حال آزار و اذیت این خرس خوش قلب هستند. راز و رمزهای طبیعت ریلاکوما، یک داستان هیجان‌انگیز است.

نتفلیکس به طور رسمی ریلاکوما و کارول را توصیف می‌کند، و می‌گوید که کائورو هم اتاقی غیر منتظره ریلاکوما است، خرسی که یک گذشته مبهم دارد و بیشتر اوقات تنبلی می‌کند اما غیر ممکن است که کسی از او متنفر باشد.

اولین فصل از سریال، شامل ۱۳ قسمت است که هر قسمت از آن حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. این سریال هم‌خوانی جالب و دیدنی بین پرنده‌ی کائورو، به‌نام کرویتوری (Kiiroitori) و یک توله خرس سفید و کوچک به‌نام کوریلاکوما (Korilakkuma) را نشان می‌دهد، که آنها هر کدام در ماجراجویی‌های جذابی قرار گرفتند. این سریال توسط یکی از پرطرفدارترین استودیوهای ساخت انیمیشن، به‌نام dwarf inc حمایت می‌شود. کمپانی که در ساخت انیمیشن‌هایی مثل Domo شرکت داشته است، و آکی کوندو (Aki Kondo) به توسعه و پیشرفت داستان فیلم برای San-X کمک می‌کند.

سریال Rilakkuma and Kaoru توسط ماساهیتو کابایاشی (Masahito Kobayashi) کارگردانی می‌شود، و ناکوئو اوگیگامی (Naoko Ogigami) سازنده‌ی فیلم‌هایی مثل Kamome Shokudo و Close-Knit به عنوان فیلم‌نامه نویس در سریال حضور دارد. لانا کوندور (Lana Condor) وظیفه‌ی صداپیشگی کائورول را به عهده دارد. شخصیتی که طرفداران، او را از پروژه‌ی دیگر نتفلیکس ‌به‌نام To All the Boys I’ve Loved Before «به تمامی پسرانی که قبلا دوستشان داشتم» و همین‌طور جابلی (Jubilee) در فرانچایز و دنیای سینماتیک X-Men می‎‌شناسند.هم اکنون پروژه‌های انیمیشنی زیادی وجود ندارد، بنابراین طرفداران مایل‌اند که فصل‌های بعدی سریال Rilakkuma and Kaoru را در ماه‌های آینده، تجربه کنند.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.