روز دوم از جشنواره جهانی فیلم فجر

21 April 2019 - 23:30

سی و هفتمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر در روز ۲۸ فروردین ماه سال ۹۸ در دو سینمای پردیس چهارسو واقع در خیابان جمهوری و همچنین سینما فلسطین آغاز شده است.

همچنان با آغاز این دوره از جشنواره، فیلم‌های راه یافته به این رویداد از ۲۸ فروردین ماه در این دو سینما به اکران در خواهند آمد.

در روز اول این جشنواره (روز افتتاحیه)، نمایش فیلم دوباره مرمت شده به نام “دیده بان” به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز کننده این دوره از این جشنوائه بین‌المللی بود و به طور رسمی شروع شد.

از ساعت ۱۲ روز ۲۹ فروردین ماه هم، نمایش دیگر فیلم‌ها در این دو سینما (سینما چارسو و سینما فلسطین) آغاز می‌شود.

این جشنواره چندین بخش اصلی دارد که به صورت زیر است:

سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل)، جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشور‌های آسیایی و اسلامی) و جام جهان‌نما (جشنواره جشنواره‌ها) که فیلم‌هایی از کشور خودمان و همچنین فیلم‌های دیگری از کشورهای خارجی در این بخش‌ها قرار دارند.

یک بخش دیگر هم وجود دارد که بخش جانبی است و امسال و در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر قرار دارد که نامش شاخه‌های زیتون (پنجره‌ای به دنیای اسلام) است.

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر در حدود ۲۰۰۰ فیلم ثبت نام کرده‌اند که فقط ۱۶۳ فیلم از ۱۶۴ کشور به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین ۲۵۰ مهمان خارجی هم در این جشنواره حضور دارند.

در روز دوم از سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر (یعنی جمعه ۳۰ فروردین ماه)، فیلم‌های زیر در پردیس چارسو به نمایش درآمد.

نام فیلم‌های روز جمعه ۳۰ فروردین:

۲۵ کیلومتر بر ساعت، منطقه پرواز ممنوع، پیروزی، باکس فیلم کوتاه ۱، بی‌حسی موضعی، اسرار دریاچ، واکر سدروف، باکس فیلم کتاه ۲. آهنگ درخت، در آسایش نزد بیگانگان، بیگانه‌ای نزد خویش، لابرنت، واکس چه، چاه، سونامی، مصائب شیرین ۲، شکیبایی، حشرا جان سخت، دلبند، موج اف ام ردیف ۴۸، به هنگام سقوط، ۲۳ نفر، جوان روس، شبی که ماه کامل شد و من برگشتم.

در این روز بازیگران مطرح زیادی به پردیس سینمایی چارسو آمدند. از جمله این بازیگرانی که در این روز در مراسم‌ها شرکت داشتند به ترتیب زیر بوده است:

فاطمه معتمدآریا، نوید محمدزاده، رضا داوودنژاد، المیرا دهقانی، نرگس آبیار، ستاره اسکندری، الهام کردا، مریم معصومی، سپیده خداوردی، ریحانه پارسا، مژگان صابری، ترلان پروانه، مهتاب کرامتی و …

در ادامه می‌توانید عکس،های اختصاصی روز دوم سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر را ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

Https://Instagram.Com/Cinemafars.Official?Utm_source=Ig_profile_share&Igshid=Lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.