باکس‌آفیس هفتگی: صدرنشینی The Curse of La LIorona

22 April 2019 - 11:00

پیشتاز آخر هفته عید پاک، فیلم جدید برادران وارنر و نیو لاین، The Curse of La LIorona بود که فراتر از انتظارات ظاهر شد و نشان داد مخاطبین به فیلم ترسناک دیگری روی خوش نشان داده‌اند و برادران وارنر و نیو لاین را برای سومین هفته صدرنشین کرده است. فیلم Breakthrough دیزنی و فاکس جزو سه فیلم برتر هفته قرار گرفت و کاپیتان مارول دیزنی نیز توانست این هفته ۴۰۰ میلیون دلار دیگر فروش داخلی داشته باشد، درحالیکه مخاطبین آماده‌ی‌ اکران Avengers: Endgame در هفته آینده هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برادران وارنر و نیو لاین برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی شدند و این بار فیلم ترسناک محدود به رده سنی خاص The Curse of La LIorona  این امکان را برایشان فراهم کرده تا با فروش ۲۶.۵ میلیون دلاری خود فراتر از انتظارات ظاهر شود. درحالیکه این فیلم امتیاز بالایی از منتقدین نگرفت (امتیاز ۳۲ درصدی در راتن تومیتوز و ۴۱ در متاکریتیک)، این فیلم امتیاز -B از مخاطبین خود که ۵۱ درصد مرد و ۶۱ درصد زن ۲۵ سال و بالاتر بودند، در روز افتتاحیه دریافت کرد.

فیلم The Curse of La LIorona در بازار بین‌المللی در ۷۱ سینما اکران شد و ۳۰ میلیون دلار فروخت. این فیلم ۵.۳ میلیون دلار در مکزیک، ۲.۴ میلیون دلار در کلمبیا، ۲.۱ میلیون دلار در فرانسه، ۱.۷ میلیون دلار در اسپانیا، ۱.۶ میلیون دلار در اندونزی، ۱.۳ میلیون دلار در کره، ۱.۱ میلیون دلار در هند و ۱.۱ میلیون دلار در روسیه فروخته است. این فیلم همچنین به زودی در سینماهای انگلیس در تاریخ ۳ مه و ژاپن در تاریخ ۱۰ مه اکران می‌گردد.

همراه با فیلم صدرنشین برادران وارنر و نیو لاین، فیلم شزم! نیز جایگاه خود را تثبیت کرده و درحالیکه دو هفته صدرنشین جدول بود با افت ۲۹ درصدی و فروش ۱۷.۳ میلیون دلاری‌ و مجموع فروش ۱۲۱ میلیون دلار، در رده دوم جدول قرار گرفته است. این فیلم در بازار بین‌المللی این هفته ۲۲ میلیون دلار فروخته و در مجموع ۲۰۱.۵ میلیون دلار فروش جهانی و ۳۲۲ میلیون دلار فروش کل داشته است.

سومین رده جدول متعلق به اولین فیلم رسمی فاکسِ دیزنی از زمان خرید این کممانی توسط دیزنی، Breakthrough است که روز چهارشنبه اکران شد و ۱۱.۱ میلیون دلار طی سه روز فروخت و بعد از گذشت ۵ روز از اکرانش، به فروش ۱۴.۶ میلیون دلاری دست یافت. این فیلم امتیاز A سینمااسکور را از مخاطبین خود که ۶۵ درصد زن بودند و ۷۰ درصد آن‌ها ۲۵ سال به بالا داشتند، دریافت کرد.

فیلم Breakthrough در بازار بین‌المللی وارد دومین هفته اکران خود شده و در ۲۰ سینما اکران شده و ۲.۸ میلیون دلار این هفته فروش داشته و به مجموع فروش ۵.۹ میلیون دلار دست یافته است. برزیل با ۳.۸ میلیون دلار اولین بازار پرفروش این فیلم است.

اکران هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران فیلم‌ مورد انتظار Avengers: Endgame در ۴۴۰۰ سینما خواهیم بود و حدس زده می‌شود در اولین هفته اکرانش ۳۰۰ میلیون دلار بفروشد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.