روز چهارم از جشنواره جهانی فیلم فجر

23 April 2019 - 21:30

در سی و هفتمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر که  از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ یا به عبارتی ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ در حال برگزاری در دو سینمای فلسطین و پردیس چارسو است، بازیگران و چهره‌های زیاد ایرانی و خارجی در این مراسم حضور پیدا میکنند.

گزارش اختصاصی سینماگیمفا (سینما فارس)، از روز چهارم از این دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، نشان دهنده تعداد زیادی از مهمانان بوده که تصاویر آنها را میتوانید در ادامه این خبر مشاهده کنید.

دبیر این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا میرکریمی است و نکته قابل توجه در این دوره این است که این رویداد در این چند روز بسیار خلوت‌تر از جشنواره‌های سالهای گذشته و حتی جشنواره حقیقت است. با این کیفیت فیلم‌ها با توجه به بازخورد مخاطبان خوب بوده است ولی دلیل اصی این حجم از خلوتی هنوز نامعلوم است.

عوامل و بازیگران و همچنین مهمانانی که در روز یک شنبه اول اردیبهشت سال ۹۸ که روز چهارم این دوره از جشنواره بوده است، در پردیس سینمایی چارسو حضور داشتند، به ترتیب زیر است:

مجتبی جباری، سروش صحت، کمال تبریزی، رضا توکلی، المیرا دهقانی، نیکی کریمی، شبنم قلی خانی، پوریا پورسرخ، ستاره اسکندری، زیبا کرمعلی و مادرش، بهاره رهنما، مهراوه شریفی‌نیا و آزاده حاجیان، ندا جبرئیلی، نوید محمدزاده، بهرنگ علوی، پوریا پورسرخ، تینا پاکروان، رامبد جوان و سامان صفاری.

برنامه پخش فیلم‌ها هم شامل فیلم‌های زیر بود:

نیلوفرهای آبی اثر مونه، سرخ پوست، روزهای نارنجی، بازگشت به خانه، جهان با من برقص. سوم اذر شهر، مسافر نیمه شب، جای خالی دوست، درسو اوزالا. رفیق کوچولو، ناگهان درخت، جوان روس، کاغذ پاره ها. شکستن هم زمان بیست استخوان. قصر شیرین، حقیقت گم شده در دریا، اعلان، بیوه خاموشی، باکس فیلم کوتاه ۲، قاچاق هندریکس، مدیترانه، دروازه بان، موج افام، ردیف ۴۸، زعفرانیه، ۱۴ تیر، زغال، الهه دریا، سرکوب، من برگشتم، مسخره باز، بی حسی موضعی و نبات.

در ادامه میتوانید عکس های اختصاصی روز دوم سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر را ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

Https://Instagram.Com/Cinemafars.Official?Utm_source=Ig_profile_share&Igshid=Lb8c0n2zdtrq

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.