پیوستن جیک لیسی به زوئی کراویتز در سریال اقتباسی High Fidelity

23 April 2019 - 14:30

سریال اقتباسی High Fidelity «وفاداری بالا» براساس رمانی نوشته‌ی نیک هورن‌بای (Nick Hornby) بازیگران اصلی خودش را پیدا کرده است. جیک لیسی (Jake Lacy) و زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در این سریال دو نقش اصلی را بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سفارش ساخت سریال High Fidelity برای ۱۰ اپیزود ارائه شده و داستان را از دیدگاه یک زن روایت می‌کند که کراویتز نقش او را بازی خواهد کرد. او عاشق موسیقی و صاحب یک فروشگاه آثار هنری است که به شدت به فرهنگ عامه علاقه دارد. لیسا بونت (Lisa Bonet) مادر کراویتز در فیلم محصول سال ۲۰۰۰ از روی این رمان نقش اصلی زن را بازی کرده بود.

لیسی در این سریال نقش کلاید، مهاجری در نیویورک که از لس‌آنجلس به آنجا آمده را بازی می‌کند که سعی می‌کند خودش را آدم موجهی نشان دهد اما هنوز نتوانسته جایگاه خودش را در شهر پیدا کند، و با وجود اینکه علاقه‌ای به موسیقی ندارد، جنبه‌ای جالب از خودش نشان می‌دهد که نظر راب با بازی کراویتز را به خودش جلب می‌کند. جان کیوسک (John Cusack) در فیلم محصول سال ۲۰۰۰ از روی این رمان نقش اصلی مرد را بازی کرده بود.

پس از تصاحب کمپانی فاکس توسط دیزنی که شامل کنترل ۶۰٪ از محتوای سرویس استریم هولو هم می‌شود، دیزنی تصمیم گرفت این سریال را از سرویس استریم خانوادگی دیزنی پلاس به سرویس هولو که تم بزرگسالانه‌تری دارد منتقل کند. ورونیکا وست (High Fidelity) و سارا کوکسرکا (Sarah Kucserka) نویسندگی High Fidelity را برعهده دارند.

هورن‌بای، وست، کورکسرکا، اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg)، جاش اپلباوم (Josh Appelbaum)، آندره نمک (Andre Nemec)، جف پینکنر (Jeff Pinkner) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.