پیوستن لارا دانلی بازیگر Outlander به سریال The Nevers ساخته‌ی جاس ویدون

24 April 2019 - 10:00

لارا دانلی (Laura Donnelly) بازیگر سریال Outlander «بیگانه» به سریال جدید The Nevers محصول HBO ساخته‌ی جاس ویدون (Joss Whedon) کارگردان فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویدون درباره‌ی دانلی گفته است:

لارا دانلی کاریزما، ذکاوت و ظرافتی که آمالیا را تعریف می‌کند در خودش دارد. او شجاع و بامزه است و من در این داستان به همه‌ی این ویژگی‌ها نیاز دارم.

سریال The Nevers حال و هوایی شبیه سریال Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام‌ها» دارد و داستانی فانتزی با حضور شخصیت‌های اصلی زن است. The Nevers یک سریال درام علمی تخیلی و حماسی درباره‌ی گروهی از زنان ویکتوریایی است که متوجه می‌شوند قابلیت‌های غیرعادی، دشمنان بی‌رحم، و ماموریتی برای تغییر دنیا دارند.

دانلی در این سریال نقش آمالیا ترو، قهرمانی شجاع و باانگیزه را بازی می‌کند که تهدیدی برای جامعه‌ی ویکتوریایی به حساب آمده و برای هر چیز کوچکی آدم می‌کشد اما حاضر است برای یک هدف والا خودش را فدا کند.

ویدون درباره‌ی این سریال گفته است:

The Nevers یکی از جاه‌طلبانه‌ترین داستان‌هایی است که تاکنون ساخته‌ام. از زمانی که من یک دنیای خیالی کاملا جدید خلق کرده‌ام زمان زیادی گذشته است.

ویدون سازنده، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. جین اسپنسون (Jane Espenson) و داگ پتری (Doug Petrie) تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.