مشخص شدن سه بازیگر اصلی فیلم مهیج I Saw a Man With Yellow Eyes

24 April 2019 - 10:30

فیلم مهیج روانشناختی I Saw a Man With Yellow Eyes «من مردی با چشمان زرد دیدم» سه بازیگر اصلی خودش را پیدا کرد. کاترین هیگل (Katherine Heigl) بازیگر سریال Suits «سوتس»، هری کانیک جونیور (Harry Connick Jr) بازیگر فیلم Dolphin Tale «داستان دلفین» و مدیسون آیسمن (Madison Iseman) بازیگر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» سه نقش اصلی این فیلم را بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی کستیل لندون (Castille Landon)، داستان دختری جوان با بیماری اسکیزوفرنی را دنبال می‌کند که معتقد است همسایه‌اش بچه‌ای را ربوده است، اما به دلیل توهمات عجیبش هیچکس به او اعتماد نمی‌کند، به جز پسری به نام کیلب که او مطمئن نیست آیا وجود خارجی دارد یا خیر. والدینش تلاش می‌کنند با وجود این بیماری، زندگی راحتی برای او فراهم کنند، اما خود آن‌ها هم رازهای غم‌انگیزی را از او پنهان می‌کنند.

هیگل که بیشتر برای بازی در فیلم کمدی Knocked Up «باردار» محصول ۲۰۰۷ و نقش ثابتش در شش فصل ابتدایی سریال Grey’s Anatomy «آناتومی گری» شناخته می‌شود، به تازگی در سریال‌های State of Affairs و Doubt «تردید» حضور داشته و سپس در یک نقش اصلی در سریال درام حقوقی Suits بازی کرد.

آیسمن در دوران خوب و موفقی به سر می‌برد و طی چند سال گذشته در فیلم موفق و محبوب Jumanji: Welcome to the Jungle حضور داشته که در دنباله‌ی آن هم که دسامبر اکران خواهد شد دوباره نقش خودش را بازی خواهد کرد. او همچنین در دنباله‌های Goosebumps 2: Haunted Halloween «مورمور ۲: هالووین تسخیرشده» و Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» اسپین‌آف فرنچایز Conjuring «احضار» حضور داشته که ۲۸ ژوئن (۷ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.