Nightmare Alley پروژه جدید دی‌کاپریو

24 April 2019 - 13:00

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید Nightmare Alley به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه همکاری مجدد این کارگردان با استودیو ساخت فیلم Shape of Water، فاکس سرچ‌لایت، است که حق توزیع جهانی فیلم را بدست آورده است.

فیلم Nightmare Alley براساس رمانی نوشته ویلیام لیندزی گرشام (William Lindsay Gresham) است که در سال ۱۹۴۷ کمپانی فاکس آن را با بازی تریون پاور (Tyrone Power) و جوان بلاندل (Joan Blondel) ساخته بود. این داستان درباره مرد رویاپردازی است که برای درمان نزد روان‌شناس می‌رود اما سرانجام این روانشناس او را پس می‌زند.

دل تورو فیلم‌نامه کار‌ را با کیم مورگان (Kim Morgan) نوشته و جی مایلز دیل (J. Miles Dale) آن را تولید می‌کند. سرمایه‌گذاران این فیلم، دل تورو و دیل هستند.

دی‌کاپریو آخرین بار سال ۲۰۱۵ با فیلم The Revenant که اسکار را برایش به ارمغان آکرد، روی پرده نقره‌ای دیده شد. او امسال تابستان با فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوانتین تارانتینو (Quentin Tarantino) به سینماها بازمی‌گردد‌.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.