پیوستن والتر اسکارشگورد به فیلم ماورایی مهیج Don’t Click

24 April 2019 - 15:30

والتر اسکارشگورد (Valter Skarsgard) برای بازی در نقش اصلی فیلم ماورایی مهیج Don’t Click «کلیک نکن» به کارگردانی جی-هی کیم (G-Hey Kim) انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

والتر پسر استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgard) و برادر کوچکتر الکساندر و بیل اسکارشگورد (Alexander and Bill Skarsgard) است و قبلا در فیلم Lords of Chaos «اربابان آشوب» به کارگردانی جوناس آکرلوند (Jonas Akerlund) و سریال درام Black Lake «دریاچه‌ی سیاه» محصول کشور سوئد بازی کرده است.

فیلم Don’t Click که فیلمبرداری آن در اونتاریو انجام خواهد شد توسط کورتنی مک‌آلیستر (Courtney McAllister) نوشته شده و مارک کوفوس (Mark Koufos) و کاترین هاوارد (Catherine Howard) هم در آن حضور دارند.

اسکارشگورد نقش جاش را بازی می‌کند که متوجه می‌شود هم‌اتاقی‌اش در دانشکده (با بازی کوفوس) گم شده و لپتاپش را جا گذاشته که با نگاه کردن به صفحه‌ی آن جاش بیهوش می‌شود. وقتی او بیدار می‌شود، خود را در سردابی مرطوب کنار هم‌اتاقی‌اش پیدا می‌کند و حالا باید خودش و دوستش را از دست موجودی انتقامجو که قصد دارد کنترل ذهن و بدن آن‌ها را به دست بگیرد نجات دهد.

تهیه‌کنندگی Don’t Click برعهده‌ی مک‌آلیستر، بیل مارکس (Bill Marks)، جرج میهالکا (George Mihalka) و کریستوفر ژیرو (Christopher Giroux) است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.