نقش‌آفرینی پورنا جاگاناتان و نیکول بوشری در درام Alia’s Birth

24 April 2019 - 15:07

پورنا جاگاناتان (Poorna Jagannathan) و نیکول بوشری (Nikohl Boosheri) برای بازی در نقش‌های اصلی درام جدید Alia’s Birth (تولد آلیا) به نویسندگی و کارگردانی سام عباس (Sam Abbas) انتخاب شدند. پورنا جاگاناتان را به علت نقش‌آفرینی در فیلم The Night Of (شب….) و نیکول بوشری را نیز بیشتر به علت نقش‌آفرینی در سریال The Bold Type (نوع برجسته) می‌شناسند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

خط اصلی درام از این قرار است که: “ارتباط سست میان دو دختر آن‌ها را مجبور می‌کند که شب را دور از هم بگذرانند”.

کاترین داداریو (Catherine Daddario) هم در این فیلم که فیلم‌برداری اش تابستان امسال در نیویورک کلید می‌خورد، حضور خواهد داشت.

کمپانی فیلم‌سازی سام عباس تحت عنوان ArabQ Films و کمپانی فیلم‌سازی کوییم دل ریو (Quim Del Rio) و ناکای میرتنباوم (Nakai Mirtenbaum) تحت عنوان Anacronica تهیه و تولید فیلم را برعهده خواهند داشت.

تاتیانا بیرز (Tatiana Bears)، نیکول تونسند (Nicole Townsend)، و نیل کومار (Neal Kumar) از تهیه‌کنندگان فیلم هستند، و سیگ میگوئل (Sig Miguel) و استیفن وینسنت (Stephen Vincent) هم دستیاران تهیه‌کننده هستند. راندلسون فلوید (Randelson Floyd)، سوکی ساندهو (Suki Sandhu)، دیوید کلین (David Klein)، جاش جوپیتر (Josh Jupiter)، جورگ کویینترو (Jorge Quintero)، لوکی چنگ (Lucky Cheng)، کوییم دل ریو، و ناکای میرتنباوم نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه می‌باشند.

سام عباس در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که:

از کارکردن با چنین استعدادهای فوق‌العاده‌ای بسیار خوشحال هستم. این فیلم از هر فیلمی که تا به حال ساخته‌ام متفاوت‌تر خواهد بود، بنابراین بسیار خوشحالم که به یک قصه بسیار شخصی زندگی می‌بخشم و نور تازه ای بر آن میتابانم.

نخستین فیلم سینمایی این فیلم‌ساز The Wedding (جشن عروسی) محصول کمپانی Fox Searchlight بود، که بوشری در آن بازی کرد، و متیو پوسینی (Matthew Puccini) هم تهیه‌کننده اجرایی‌اش بود.

جاگاناتان اخیراً در درام Share (سهم) بازی کرده است، در حال حاضر هم می‌توانیم شاهد حضورش در سریال Ramy (رامی) باشیم، و قرار است در فصل دوم Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) هم نقش‌آفرینی کند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.