بن افلک کارگردان و بازیگر فیلم Ghost Army خواهد بود

24 April 2019 - 18:00

بن افلک (Ben Affleck) شنل‌اش را می‌پوشد تا مانع داستان واقعی جنگ جهانی دوم، Ghost Army، شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

افلک پروژه یونیورسال پیکچرز را که براساس کتاب The Ghost Army of World War II نوشته ریک بیر (Rick Beyer) و الیزابت استایلز (Elizabeth Stayles) است، کارگردانی کرده و در آن به ایفای نقش نیز می پردازد.
ن

یک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) سازنده سریال True Detective، جدیدترین نسخه فیلم‌نامه را نوشته و روی نسخه‌ای که هنری پایدن (Henry Gayden) نویسنده شزم! نوشته، کار می‌کند.

فیلم Ghost Army داستان گروهی از سربازان آمریکایی است که بخاطر خلاقیت و هوش‌شان انتخاب شده‌اند و سپس حقه دود و آینه را می‌سازند. این سربازان از تانک‌های انفجاری، مخابره‌های رادیویی تقلبی، و دستگاه‌های نویز برای فریب نیروهای آلمانی استفاده می‌کنند و آن‌ها را مجبور می‌کنند باور کنند که ارتش‌ها در موقعیت خاصی قرار دارند و هیچ ارتشی نزدیک‌شان نیست. جوخه با این حقه باعث نجات جان خیلی‌ها می‌شود.

افلک این فیلم را برای Pearl Street Films به همراه اندرو لازار (Andrew Lazar) می‌سازد. مدیسون اینلی (Madison Ainley) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

افلک به تازگی در فیلم مهیج و اکشن Triple Frontier دیده شد و دو فیلم در جشنواره کن در حال اکران دارد که درام بسکتبال Torrance یکی از آن‌هاست. او اخیرا Live by Night را کارگردانی کرده که درام گانگستری از برادران وارنر در سال ۲۰۱۶ بود. قبل از این نیز فیلم Argo را در سال ۲۰۱۲ ساخت و در آن بازی کرد که برنده اسکار بهترین فیلم شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.