همکاری جیمز وان و گری دوبرمن برای ساخت فیلمی براساس رمان Salem’s Lot

24 April 2019 - 23:00

برای یک اثر اقتباسی جدید از روی آثار استفن کینگ (Stephen King) آماده شوید. جیمز وان (James Wan) استاد ژانر وحشت و گری دوبرمن (Gary Dauberman) نویسنده‌ی فیلم IT «آن» قرار است فیلمی اقتباسی از روی رمان ترسناک Salem’s Lot نوشته‌ی استفن کینگ بسازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان داستان بن میرز را دنبال می‌کند که به سیلم می‌رود تا کتابی درباره‌ی خانه‌ای بنویسد که از بچگی ذهن او را درگیر کرده، اما متوجه می‌شود زادگاهش مورد هجوم خون‌آشام‌ها قرار گرفته است. در همین حین که خون‌آشام‌ها قربانیان بیشتری می‌گیرند، میرز گروه کوچکی از مومنان را متقاعد می‌کند با این موجودات مبارزه کنند.

این رمان به این دلیل موردتوجه قرار گرفت که دومین رمان کینگ پس از Carrie «کری» بود؛ و دو سال قبل از رمان The Shining «درخشش» منتشر شد.

وان تهیه‌کنندگی Salem’s Lot را همراه روی لی (Roy Lee) و مارک ولپر (Mark Wolper) برعهده دارد. دوبرمن که در فیلم‌های Annabelle «آنابل» و The Nun «راهبه» با وان همکاری داشته و قرار است اولین کارگردانی خودش را با فیلم Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» تجربه کند تهیه‌کننده اجرایی Salem’s Lot خواهد بود.

رمان Salem’s Lot قبلا در فیلمی به کارگردانی توب هوپر (Tobe Hooper) مورد اقتباس قرار گرفته است. آن فیلم با بازی جیمز میسون (James Mason) همچنان یکی از بهترین اقتباس‌ها از روی آثار کینگ به حساب می‌آید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.