انتشار پوستر فیلم ۲۱Bridges با بازی چادویک بوزمن و تهیه‌کنندگی سازندگان Avengers

25 April 2019 - 14:30

کمپانی STX پوستر رسمی فیلم اکشن ۲۱Bridges به تهیه‌کنندگی آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) را منتشر کرد، که در آن شاهد اولین نگاه به شخصیت چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم ۲۱Bridges به کارگرانی برایان کرک (Brian Kirk) و به نویسندگی آدام مرویس (Adam Mervis) داستان یک کارآگاه پلیس نیویورک (با بازی بوزمن) را دنبال می‌کند که شانسی برای رستگاری پیدا کرده است. او با وارد شدن به تعقیبی برای پیدا کردن یک قاتل پلیس‌ها، راز توطئه‌ای بزرگ را برملا می‌کند که همکاران پلیسش را به یک امپراطوری خلافکار مرتبط می‌کند و او حالا باید تصمیم بگیرد چه کسی را تعقیب کند و بداند چه کسی در تعقیب خود اوست. حین این تعقیب و گریز، منهتن برای اولین بار در تاریخش مسدود می‌شود – یعنی هیچی ورود و خروجی به این جزیره که ۲۱ پل دارد صورت نخواهد گرفت.

در این فیلم بازیگران دیگری از جمله جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons)، سیه‌نا میلر (Sienna Miller)، تیلور کیچ (Taylor Kitsch)، موروکو عمری (Morocco Omari)، کیث دیوید (Keith David) و استفن جیمز (Stephan James) حضور دارند.

آنتونی و جو روسو تهیه‌کنندگی این فیلم را همراه بوزمن و لوگان کولز (Logan Coles) برعهده دارند. بوزمن علاوه بر درخشش در فیلم‌های مارولی Black Panther «پلنگ سیاه» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان:‌ جنگ ابدیت»، در فیلم‌های بیوگرافی ۴۲، Marshall «مارشال»، Get on Up «برخیز» و درام Draft Day «روز عضوگیری» بازی کرده است. بوزمن و کولز همچنین قرار است تهیه‌کنندگی یک فیلم اقتباسی از روی کتاب خاطرات The Stars in My Soul نوشته‌ی حکیم اولوسی (Hakeem Oluseyi) را برعهده داشته باشند. این دو در فیلم مهیج Message From the King «پیامی از سوی پادشاه» با یکدیگر همکاری داشتند. بوزمن بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی و کولز تهیه‌کننده‌ی آن فیلم بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.