روز آخر از سی و هفتمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر

26 April 2019 - 09:30

بعد از گذشت ۷ روز از آغاز سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر، سرانجام در روز آخر آخرین فیلم‌ها و سانس‌های فیلم‌های راه یافته به این دوره از جشنواره در حال برگزاری بود.

روز پنج شنبه مورخ ۴ اردیبهشت ۹۸ پردیس سینمایی چارسو واقع در خیابان جمهوری شاهد حضور مهمانان و بازیگران زیادی بود. البته باز هم در روز جمعه چندین فیلم در این سینما پخش می‌شود ولی مراسم اختتامیه در روز پنجشنبه اجرا شد.

همچنین در روز پنجشنبه نشست‌های خبری و کارگاه‌های آموزشی برگزار گردید و در نهایت نیز مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در روز پنجشنبه در تالار وحدت برگزار شد و این دوره نیز به پایان رسید.

در روز هشتم از این جشنواره نشست خبری جولی برتوچلی مستندساز ایتالیایی ساعت ۱۰:۳۰ در گذر اجتماعات چارسو آغاز می‌شود و در ادامه نیز نشستی با حضور داوران از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برگزار خواهد شد.

در آخر نیز علیرضا کاوه منتقد سینما پس از سخنرانی با موضوع ژانر در سینما مراسم را به پایان داده و منتظر اهدا جوایز و برندگان این دوره در مراسم اختتامیه می‌باشیم.

به گزارش سینمافارس (سینماگیمفا)، بازیگران زیادی در روز آخر از این دوره از جشنواره به پردیس چارسو آمدند و گزارش تصویری این مراسم هم میتونید در پایان ببینید.

بازیگران و هنرمندانی که در روز آخر از این دوره جشنواره در پردیس چارسو حضور داشتند به ترتیب زیر است:

نغمه ثمینی، زیبا کرمعلی، شبنم مقدمی، هستی مهدوی، جواد عزتی، هومن سیدی، هانیه توسلی، ترلان پروانه به همراه برادرش، علی مصفا، سپیده خداوردی، شبنم فرشادجو، لاله مرزبان، پژمان جمشیدی و رضا داوود نژاد

برنامه پخش فیلمهای روز آخر در جشنواره جهانی فیلم فجر درسینما چارسو به ترتیب زیر بود:

پیش از ژاله، پری دریایی، حشرات جان سخت، پیروزی، زمستان بیانتها، خنده، کاغذ پاره ها، دلبند، دیده بان، زن مبارز، سفره ماهی، شکیبایی، پرده آخر، حیوان، پرونده، مرد یخی، به دور از ساحل، ایرینا، رودخانه های عمیق، ادواردو گالیانو وگاموندو، دونده، یا مال خودت یا ولش کن، رفیق کوچولو، بکاسین، جوئل، حذف شده، دلبستگی، نیلوفرهای آبی اثر مونه، عنصر جرم و غروب

در ادامه میتوانید عکسهای اختصاصی روز دوم سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر را ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

Https://Instagram.Com/Cinemafars.Official?Utm_source=Ig_profile_share&Igshid=Lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.