پیوستن جان دیوید واشینگتن و آلیسیا ویکاندر به فیلم Born to Be Murdered

25 April 2019 - 23:00

جان دیوید واشینگتن (John David Washington)، آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander)، بوید هولبروک (Boyd Holbrook) و ویکی کریپس (Vicky Krieps) به فیلم Born to Be Murdered «زاده شده برای کشته شدن» به تهیه‌کنندگی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) پیوستند. این فیلم داستان زوجی را دنبال می‌کند که حین تعطیلات در آتن وارد یک توطئه‌ی خشونت‌بار با پیامدهای غم‌انگیز می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بیشتر عوامل این فیلم در فیلم Call Me By Your Name «مرا با نامت صدا کن» با گوادانینو همکاری داشته‌اند، که شامل فیلمبردار سایومبو موکدیپروم (Sayombhu Mukdeeprom) و تدوینگر والتر فاسانو (Walter Fasano) هستند. ریوئیچی ساکاموتو (Ryuichi Sakamoto) موسیقی این فیلم را خواهد ساخت. لوکا گوادانینو، مارکو مورابیتو (Marco Morabito)، فرانچسکو ملزی (Francesco Melzi) و گابریل موراتی (Gabriele Moratti) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

واشینگتن به تازگی در فیلم BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» ساخته‌ی اسپایک لی (Spike Lee) و سریال Ballers «فوتبالیست‌ها» حضور داشته است. او همچنین قرار است در فیلم بعدی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بازی کند. ویکاندر که برنده‌ی اسکار شده، به تازگی در فیلم Tomb Raider «توم ریدر» حضور داشته که قرار است دنباله‌ی آن هم ساخته شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.