تریلر رسمی Deadwood: The Movie رسید!

26 April 2019 - 13:01

شبکه HBO برای فیلم Deadwood: The Movie، درست یک ماه قبل از پخش آن یک تریلر منتشر کرده است. این فیلم بسیار مورد انتظار، ۱۳ سال پس از سریال وسترن تحسین شده‌اش که در آن یان مک شین (Ian McShane) و تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant) ایفای نقش می‌کردند، پخش خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر و دیدن این تریلر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم جدید بر اساس سریال تحسین شده و برنده‌ی جایزه‌ی امی با همین نام از شبکه‌ی HBO و ساخته‌ی دیوید میلچ (David Milch) ساخته شده است که ۱۵ سال پیش پخش می‌شد. شایان ذکر است که شخصیت‌های آن سریال اکنون بعد از گذشت یک دهه به یکدیگر ملحق شده‌اند تا این اتفاق را جشن بگیرند. اتحادها دوباره شکل می‌گیرند، زخم‌های قدیمی سر باز می‌کنند و همه به طوری اجتناب ناپذیر تحت تاثیر مدرنیته قرار گرفته‌اند.این سریال از HBO در سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ پخش می‌شد و در میان مخاطبان بسیار محبوب بود و بسیاری نیز به دنبال ادامه‌ی آن بودند. این روند ادامه داشت تا یک دهه بعد ایده‌ی ساخت فیلمی از Deadwood عملی شد.

بعد از اینکه شبکه این سریال را برای سه فصل ۱۲ قسمتی ساخت، میلچ در اصل بنا داشت تا دو فیلم از Deadwood بسازد و یک پایان مناسب برای رقابت بین کلانتر سث بولاک (Seth Bullock) با بازی اولیفانت و دلال مخفی ال سورنگن (Al Swearengen) با بازی مک شین، ایجاد کند. دیگر بازیگران همچنین شامل مولی پارکر (Molly Parker)، جیم بیور (Jim Beaver)، دبلیو ارل براون (W. Earl Brown)، دایتون کالی (Dayton Callie)، کیم دیکنز (Kim Dickens)، دورا دوفران (Dora DuFran)، برد دوریف (Brad Dourif)، آنا گان (Anna Gunn)، جان هاوکز (John Hawkes) و جفری جونز (Jeffrey Jones) می‌شوند.

Deadwood: The Movie در روز ۳۱ ماه مه از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود.

منبع: کامینگ سون
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.