سریال WandaVision: افشای جزئیاتی از این سریال مارولی توسط الیزابت اولسن

26 April 2019 - 14:30

الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) بازیگر دنیای سینمایی مارول (MCU) طی مصاحبه‌ای جزئیاتی درباره‌ی سریال مارولی WandaVision «وانداویژن» افشا کرد که نشان می‌دهند این سریال در دهه‌ی ۵۰ میلادی جریان داشته و فیلمبرداری آن پاییز امسال آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولسن درباره‌ی این سریال گفته است:

چندین کامیک‌بوک هستند که ما می‌خواهیم از آن‌ها الهام بگیریم و این سریال درباره‌ی واندا و ویژن خواهد بود، و فکر کنم در زمان رونمایی از سرویس استریم دیزنی‌پلاس، آن‌ها یک عکس از ما منتشر کردند که در دهه ۵۰ حضور داشتیم. پل بتانی (Paul Bettany) و من خیلی هیجان‌زده هستیم. آن‌ها گروه نویسندگان فوق‌العاده‌ای دارند. فکر کنم این سریال کلا ۶ ساعت باشد.

سریال WandaVision داستان شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن را از دنیای سینمایی مارول دنبال خواهد کرد. این سریال اولین پروژه‌ی تولیدی مارول برای سرویس دیزنی‌پلاس خواهد بود و جک شیفر (Jac Schaeffer) تهیه‌کننده، شورانر و نویسنده‌ی آن است.

کوین فایگی قبلا تایید کرده بود سریال‌هایی که در حال کار روی آن‌ها هستند یعنی Falcon & Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستان»، Loki «لوکی» و Hawkeye «هاکای» در وقایع آینده‌ی دنیای سینمایی مارول نقش مهمی دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.