فروش اولین شب اکران Avengers: Endgame برای مارول یک رکورد محسوب می‌شود!

26 April 2019 - 21:00

به گزارش وبسایت خبری Deadline و به نقل از منابع داخلی، اکران پنج شنبه شب Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» که هنوز به آمریکا نرسیده است، برای مارول یک رکورد به حساب می‌آید و ۴۳ میلیون دلار فروخته است و این رقم بالاتر هم می‌تواند برود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Deadline در مورد گفتن عدد ۴۳ میلیون احتیاط به خرج داده و این رقم را از فروش فیلم از ساعت ۶ بعد از ظهر محاسبه کرده و از استودیو دیزنی ابلاغ نکرده است. فیلم سال قبل یعنی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در زمان مشابه، ۳۹ میلیون دلار بدست آورد و فیلم امسال می‌رود تا رکورد ۵۷ میلیون دلاری فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیرد» از خود شرکت دیزنی در دسامبر ۲۰۱۵ را بشکاند.

البته توجه داشته باشید که زمان محاسبه‌ی فروش Endgame یک ساعت زودتر از Infinity War حساب شده است (Endgame از ۶ بعد از ظهر محاسبه شده و Infinity War از ۷ بعد از ظهر). همانطور که Deadline اشاره کرده است، باکس آفیس داخلی هفته‌ی اول Infinity War، چیزی معادل ۲۵۷٫۶ میلیون دلار گزارش شده که انتظار می‌رود این رکورد توسط Endgame شکسته شود و توقع می‌رود باکس آفیس داخلی آن در هفته‌ی اول، بالاتر از ۳۰۰ میلیون دلار باشد.

همانطور که قبلا گزارش شد، چیزی بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون دلار از بلیط‌های Endgame از قبل فروش رفته است که این مقدار ۴۶۶۲ نمایش را در هفته‌ی اول اکران با خود به همراه دارد که در کل دنیا، این مقدار چیزی حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار می‌شود. با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت اولین هفته‌ی اکران، میلیارد دلاری خواهد بود!

علاوه بر اینکه Endgame بیشترین پیش فروش بلیط را در وبسایت بلیط فروشی Fandango داشته است، این فیلم ۵ بار بیشتر از Infinity War در هفته‌ی اول پیش فروش شده است و رکورد بیشترین فروش روز اول اکرانکه در اختیار فیلم The Force Awakens بوده است را شکاند. The Force Awakens سومین فیلم تاریخ از لحاظ فروش بوده است که ۲٫۰۶ میلیارد دلار کسب درآمد کرده و بعد از فیلم Avatar «آواتار» از جیمز کامرون (James Cameron) با فروش ۲٫۷۸ میلیارد دلاری و Titanic «تایتانیک» با فروش ۲٫۱۸ میلیارد دلاری در رتبه‌ی سوم ایستاده است.

Endgame در اولین اکران خود در کشور چین که ۲۴ و ۲۵ آوریل بوده است، ۱۰۷٫۵ میلیون دلار کسب فروخته است. این اعداد در واقع Endgame را جزء ۱۰ فیلم پر فروش سال ۲۰۱۹ در تمام دنیا قرار می‌دهد در حالی که هنوز به سینماهای آمریکا نرسیده است! این فیلم درواقع باید از فیلم‌های The LEGO Movie: The Second Part با ۱۸۹ میلیون دلار، Us و Glass هر دو با ۲۴۷ میلیون دلار، Dumbo با ۳۱۰ میلیون دلار، Shazam با ۳۲۶ میلیون دلار، Alita: Battle Angel با ۴۰۴ میلیون دلار، How to Train Your Dragon: The Hidden World با ۵۱۵ میلیون دلار، The Wandering Earth با ۶۹۹ میلیون دلار و فیلم Captain Marvel از خود دیزنی با ۱٫۰۹۴ میلیارد دلار عبور کند تا پر فروش‌ترین فیلم سال شود و تبدیل به یک شاهکار شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.